Ricambi Weiss

Krabbe

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Hoj
HD Night Rod Special (10) -Honda Cbr 600RR (06) - Banhoj
lige en lille advarsel...

handel IKKE med Ricambi Weiss, jeg købt i efteråret 2010, en del forskellige race del til min daværende banehoj. r6. i den forbindelse fremsendte de en faktura til betaling på ca 600 euro, som jeg betalte. (fragt var ca. 169 euro)

da jeg modtog varerne, fremgik det, at det faktiske fragt beløbet kun var 68 euro, jeg havde altså betalt 121 euro for meget.. jeg skrev herefter til dem, og oplyse at jeg ville få de 121 euro tilbage.

i starten af oktober. modtager jeg en check fra Ricambi Weiss på 121 euro, en check som ikke kan indløses i en udenlandsk bank (kan altså kun indløses i Tyskland)

jeg skriver til dem at den ikke kan indløses, og de skriver herefter at de vil indsætte pengene på min konto, og jeg bare skulle returnere brevet. det gjorde jeg efterfølgende.

men jeg har nu mere end 1 år efter fortsat ikke modtaget mine 121 euro..

selvom jeg har rykket for det mange gange.

jeg har enda tilbudt at købe flere ting hos dem, og at de så bare kan trække de 121 euro fra.

men jeg har intet hørt fra dem i flere måneder.

jeg forventer selvfølgelig at mine 121 euro er tabt. men vil blot advare mod dette firma.

Och själv handlade jag och betalade med paypal (tror jag, annars var det kortbetalning) och det funkade utmärkt och jag fick grejerna efter 4 dagar.
Så det kan ju vara att du har lite otur.

Har handlat av dem utan det minsta problem ett par gånger :tummenupp

Sen förstår jag inte hur du räknat alls.
Du betalade 169 i frakt och på fraktsedeln står det 68 och då anser du att du fått betala 121 för mycket.
:7peta

Kan tillägga att detta är inget ovanligt, iaf inte på Ebay att företag gör detta eftersom att de har ett avtal med en fraktfirma så betalar de alltid samma summa, när frakten egentligen inte kostar det.
Det är för att du som kund ska slippa betala 10000 kr för att få hem lite kåpor.

Verktygsboden gör så till:ex.
De tar 250kr för frakt varesig det är en rulle tejp eller om det är en billyft.

Bra sida,, Använder PayPal alltid där det går. Annars mailar jag för att se vad/hur de svarar, då får man lite känsla hur de funkar.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti