RGF nissar efterlyses... (hjälp!)

Messiah skrev:
ja min krångla för ca 6000kr på 400mil, och sugkuki är så JÄVLA dyra på reservdelar oxxå :mad:

Jo, sånt man får räkna med, men när reservdelarna ska sitta ihop i varann blir man fan lack.

Vad för typ av växellådsolja behövs i en RG? Någon speciell?

Esquina skrev:
Vad för typ av växellådsolja behövs i en RG? Någon speciell?

nä men castrol säljer en tro den heter mrx lr msx något i den stilen den ska vara JÄvligt BRA..

RgOlsson skrev:
Ja köpte castrol MTX 75W igår skit dyr fan 1L 219kr :mad:

Ja det va lite dyrt. Va ute o körde idag, halt trots att det är torrt, är liksom blöta partier :/ Men den spinner allt fint :D

Snabb Hjälp!!!
Var kan man köpa packningssats till Rg125F???
Ja köpte en fast det var till gamman!! den pasade ju inte alls! :mad:
O det var inte mitt fel ja beställde till min på Ebos i malmö men så fick ja den!

RgOlsson skrev:
Snabb Hjälp!!!
Var kan man köpa packningssats till Rg125F???
Ja köpte en fast det var till gamman!! den pasade ju inte alls! :mad:
O det var inte mitt fel ja beställde till min på Ebos i malmö men så fick ja den!

Antingen kan du beställa från MC-Shopen (www.mc-shopen.se) som är officiell leverantör eller från Beviks. Föredrar själv Beviks (www.beviks.se) eftersom dom på MC-Shopen låter tjuriga. Bra support varar längst helt enkelt!

ska du bara ha topp, fot och avgaspackning ska du inte köpa orginal det kostar multum (bara topp-packningen kostar drygt 400) köp istället pirat för ca 350kr (sotsats)

Messiah skrev:
ska du bara ha topp, fot och avgaspackning ska du inte köpa orginal det kostar multum (bara topp-packningen kostar drygt 400) köp istället pirat för ca 350kr (sotsats)
Ska ha till hela motorn o det fans inte pirat sa dom på ebos!

Back