RGF nissar efterlyses... (hjälp!)

cRoC skrev:
Som sagt den ska gå skit med orginalfiltret, om den går rent med koniskt.

dösnack, vad vet du om det? inte ett jävla skit skulle jag tro, koniskt ger inte så jävla mycket mer luft än orginalfiltret....det har helt klart mer kapacitet men motorn tar nästan max luft redan med orginal..... :fakta

haha, killen som har bytt till koniskt på en rg då lr. med tanke på att du vet så bra :rofl

I'm being a little bit confused... cRoC hur vet du att den skulle gå bättre med koniskt? Har du några erfarenheter?

Bättre? Menar att om den går bra med koniskt, så ska den inte gå allt för bra med samma munstycke och orginalfilter.

vad mennar ni e det inte lönt att sätta på ett konsitkt luftfilter då?

Då vare snart dags att börja se sig om ett nytt bakdäck...
Ja vet, det är vinter men det är bra att veta vart jag kan hitta ett bra o hyffsat billigt bakdäck, tips någon?

Jag bytte till koniskt filter på rg:n utan att bestycka om och kan säga att den gick sämre då... sen mixtra jag lite med nålen o då gick det lite bättre, men den gick bättre med orginalfiltret.. hade inte orken just då att ställa in allt rätt..

Min Gör liknande enligt föra ägaren men vad den gör nu med Riktigt dåliga kolvringar o stryppt så gör den bara 90

Back