rg3

Farmer

Gick med
14 Jul 2004
Hoj
kawa
Japp ska tjacka en rg3 styrkrona... men jag är lite osälker på handla över internet, jag vill betala med postförskott iaf... nån som har lust att hjälpa mej med vilken typ jag ska ha av krona osvosv, jag vill ha komplett krona med över och underdel.
http://www.rg3suspension.com/rg3/Tr...M&BikeModel=125-520&PartNo=G2KT6200&Year=2001

till ktm.520-sx 01
det finns nått baroptions.. antar att det är läget på styret... men jag vill ha till fatbar. och inga konstigheter utan original dimmensioner.
de kanske finns nån firma i sverige som tar hem dessa, berätta isåfall..
känner mej inte så hemma kan jag säga :va ... beställa från lelles går bra hehe :)
Tack på förhand!

ska du köpa nån styrkrona till en KTM så ska det vara med 18mm offset.
KTM´s egna tillbehörskronor är väl ett bra alternativ?

Busaberg skrev:
Varför ska du byta :va
för att min är duktig krokig hehe, torde de va gaffeln först men den har vart inne och uppsatt i svarv.. inte en millimeter sne, kollade sedan styrkronan ovanfrån och såg att den var banan formad :tummenupp

RG3 kronan är grymt skön, har en själv !!

beställde den smärtfritt från www.btosports.com

säg bara till dom att du vill ha skrivet på paketet att det är en gåva så fixar dom det, så du slipper tulla och momsa...

Men det finns ju övre och nedre att köpa var för sig till KTM hos BTO,och så flyttar du över styrstolpen från dina gamla kronor.

Busaberg skrev:
Men det finns ju övre och nedre att köpa var för sig till KTM hos BTO,och så flyttar du över styrstolpen från dina gamla kronor.

ja de går ju... men de får bli kitet jag hittade...http://www.btosports.com/p/ClampKits/TG481955

nu vill jag bara veta mer om det dread sa om att jag skulle be dom skicka de som en gåva...hur ska jag formulera det och var... medlem på sidan är jag nu i vilket fall. vill bara ha reda på om jag också måste köpa styre iomed att jag har fatbar på hojjen och tagkronan kanske levereras med standard styrmått.
sen betalning... med vad och hur... ahr ej kort så jag vill betala med nån typ av postförskott.

nu hittade jag fästen för fatbar så de är lugnt... nu bara betalningen kvar jag vill veta lite mer om...
var det lång leveranstid?

Last edited:
Back