SkorvKalle
2 hjul för mycket
Hammet skrev:den lä vara ostrypt då den gör 130 på 4an och har inga probs att öka på 5an i uppförsbacke
kanon, då är det inga problem ju

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hammet skrev:den lä vara ostrypt då den gör 130 på 4an och har inga probs att öka på 5an i uppförsbacke
Hammet skrev:kan kolla immorrn, har hojen i ett garage 5km härifrån så jag kan inte kolla det nu![]()
Honda ns125r2 skrev:ursäkta att jag inte håller mej till rätt ämne men när började man med elektroniska strypningar ?? kan det tsitta nått sånt på min ??? min är en 87:a
Honda ns125r2 skrev:ursäkta att jag inte håller mej till rätt ämne men när började man med elektroniska strypningar ?? kan det tsitta nått sånt på min ??? min är en 87:a
SkorvKalle skrev:Nå, Hammet.. har du vatt o kollat hur sladden sitter på din hoj.. RGmaniac verkar ha dött.. varfan ska den sitta![]()
börjar bli lite orolig.. ja har "klippt" sladden nu o den går som piss tycker ja![]()
SkorvKalle skrev:Nå, Hammet.. har du vatt o kollat hur sladden sitter på din hoj.. RGmaniac verkar ha dött.. varfan ska den sitta![]()
börjar bli lite orolig.. ja har "klippt" sladden nu o den går som piss tycker ja![]()
Hammet skrev:dooohhhh......sorry har inga nycklar in i garaget ska kanske dit på fredag för att städa och tvätta "my beloved" så då kan jag kolla det.....
vilken sladd har du klippt???? menar du på ostrypningen lr?
Hammet skrev:dooohhhh......sorry har inga nycklar in i garaget ska kanske dit på fredag för att städa och tvätta "my beloved" så då kan jag kolla det.....
vilken sladd har du klippt???? menar du på ostrypningen lr?
cool_adde skrev:grejjen e den förstår du! att jag har en båge från 1988 och då var dom inte så "high" på elektronik så jag har tändplatta på min!
ingen CDi skit bara "pure racing" jag var tvungen att strypa min som man gör med moppar! du har väl inte missat bilderna nångra hopp ovanför??
SkorvKalle skrev:ja kolla lite närmre under sadeln i helgen.. någon som har haft hojen innan har gjort en egen koppling så man kan ostrypa den o sen strypa den igen... 2 kontakter så de e bara o ta av o ta på..
Hammet skrev:så här ligger det till, det var inte till dig frågan gick![]()
Hammet skrev:oki, ostryp den då....NUUU![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|