JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser .
Jag från sturup där det hölls mopperejs i helgen.. jag tog en paus o börna för att visa mina burn-talanger..
(ta inte mitt ansiktsuttryck för seriöst
)
The buuuurn
ps. måste tacka KNAS för filmningen
2,18 kB/sek
Olle skrev:
2,18 kB/sek
va, de va som tusan.. men de e värt de.. ha tålamod
Olle skrev:
2,18 kB/sek
Då måste det vara något fel med din uppkoppling. Här går det nämligen i 60kB/s, och då kör jag Telia ADSL 512kbit.
SkorvKalle: Det var så lite så
.
KNAS skrev:
Då måste det vara något fel med din uppkoppling. Här går det nämligen i 60kB/s, och då kör jag Telia ADSL 512kbit.
SkorvKalle: Det var så lite så .
det "hoppade igång" till 12
... har felia adsl jag också...
men nu har jag sett den, faaan va coolt
haha
Vad är det där för fegburnande? Sluta precis när det börjar ryka
Out_Spinner skrev:
Vad är det där för fegburnande? Sluta precis när det börjar ryka
så sant... sprillans nya däck.. vill inte börna upp allt nu, de kommer när dom blir slitna..
Det är ju när dem är nya som man ska burna.....
-esser- skrev:
Det är ju när dem är nya som man ska burna.....
redan skyldig mossan 1500 för dom däcken... min ekonomi är inte på topp för tillfället... mc svider i plånboken
Vill flytta till ett varmare land...
SkorvKalle skrev:
redan skyldig mossan 1500 för dom däcken... min ekonomi är inte på topp för tillfället... mc svider i plånboken
Så sant, så sant. Men det e värt det många ggr. om!!!
Poffer skrev:
Så sant, så sant. Men det e värt det många ggr. om!!!
ja måste lugna mej lite nu men om nån månad kommer nästa film skulle ja tro
SkorvKalle skrev:
Men då får du i alla fall dra på lite så man får se lite smogg....
Vill flytta till ett varmare land...
SkorvKalle skrev:
man behöver ju kanske inte lägga alla pengar på nya däck
Men att satsa sina sista slantar för att hålla igång motorcykeln i fin fint skick e ju bara sååå självklart
Poffer skrev:
man behöver ju kanske inte lägga alla pengar på nya däck Men att satsa sina sista slantar för att hålla igång motorcykeln i fin fint skick e ju bara sååå självklart
precis så är det!!
äntligen kan man gå o inte bara köpa skit för pengarna
jo jag vet har beställt vita miniblink, kolv & packningsats & koniskt filter till et värde av 2000kr medans man har 1200 på fickan Far--->
<---Jag
Det svider rejält i plånboken när man både har två st A-traktorer och en mc.. A-Traktor värkar hititls vara bra mkt dyrare än lätt mc.. delarna till en mc kostar nästan gratis..