I USA är man ju lite speciella på alla sätt & vis.
Även när det gäller att sätta in resurser på att jaga fast dom "kära tjuvarna" som snor andras tvåhjulingar, även om det bara rör sig om en moped.
Tänk om den svenska snuten var lika ivrig att få fast alla 08:as tjuvar, för dom flesta "snoddhoj trådar" kommer där ifrån känns det som.
http://www.m90.org/view_image.php?image_id=5923
Även när det gäller att sätta in resurser på att jaga fast dom "kära tjuvarna" som snor andras tvåhjulingar, även om det bara rör sig om en moped.
http://www.m90.org/view_image.php?image_id=5923

