Resumé Midlanda

5.
Fräck bild! Vet dock inte vem det är...
 

Bifogat

  • banträff-023.jpg
    banträff-023.jpg
    46.2 KB · Visningar: 216
9.
Kan detta vara Rigge kanske?
I vänstern är det iallafall!!!
 

Bifogat

  • banträff-033.jpg
    banträff-033.jpg
    46.3 KB · Visningar: 213
Jaha då var två dagars bankörning tillända, jag är TRÖTT!
Enda smolket i bägaren var att mina däck tog slut alldeles för fort...
Lördagens styrning behöver jag väl inte orda så mycket om, alla var ju där. Tyckte lite synd om cbjorkman som fick så lite bantid, å andra sidan är han ju redan så snabb att han kan gott fotografera istället... :p
Söndagens körning anordnades av YZF750 här på forumet, ett stort tack till dig för en lyckad dag. Vädret var väl inte det bästa på morgonen, men det torkade ju upp till slut.
Om det är någon/ra ur klubben som är intresserade av mera bankörning kan ni PM:a YZF750 er mailadress så sätter han upp er på en maillista för banåkning. M.a.o en möjlighet till fler bandagar.
 
Ouroboros skrev:
Här har vi Grusbuse "in action" :tummenupp

Tackar för den bilden .. nu har den blivit min avantar också !!

Jag skall väll dra mitt strå till stacken också och visa en avslappnad kurvbild av leffe (han ser väldans aktiv ut i sin körning :D )
 

Bifogat

  • leif.jpg
    leif.jpg
    116.5 KB · Visningar: 143
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top