I höstas (eller när det nu var) så la ju jag upp en relativt stor enkät om Roadracing i Sverige och vad man tycker om det, vad man bör göra osv. Jag har haft lite för mycket privat och har inte haft tid att ens gå igenom materialet. Jag har fortfarande inte den möjligheten (eller kunskapen att göra det rätt).
Varför enkäternas existens?
Vi har ju en sits i Sverige där vi alla tycker att RR borde få mer uppmärksamhet än det får, men att det är problem med allt från samma gamla arrangörer till samma gamla rävar som kör. Inget nytt, inget satsande, bara ett evigt trampade på samma ställe.
Vad gör vi åt det, och i samband med det så tog jag mig tiden att skriva en del frågor vi alla fick svara på.
Men det har kommit in MASSOR med svar!
Nån här som kan analysera och göra någon utvärdering av de inkomna svaren?
(insamlat via Limesurvey, originalexporten kan fås)
Kan vi komma fram till något från de svar som kommit in?
Varför enkäternas existens?
Vi har ju en sits i Sverige där vi alla tycker att RR borde få mer uppmärksamhet än det får, men att det är problem med allt från samma gamla arrangörer till samma gamla rävar som kör. Inget nytt, inget satsande, bara ett evigt trampade på samma ställe.
Vad gör vi åt det, och i samband med det så tog jag mig tiden att skriva en del frågor vi alla fick svara på.
Men det har kommit in MASSOR med svar!

Nån här som kan analysera och göra någon utvärdering av de inkomna svaren?
(insamlat via Limesurvey, originalexporten kan fås)
Kan vi komma fram till något från de svar som kommit in?