Resultat Veidec Trophy

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Ort
Svenljunga
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
Berra skrev:
2164019 Pelle Karlsson och Ove Zelin

Ajaj. Ingen bra start för ett nytt team, kan tänka mig att det inte var så roligt att packa ihop tältet tillsammans efter det. Gick det åt ytterligare någon stol för herr Zelin nu måntro? :va

Nåja, sådant händer. Hoppas ingen skadade sig och att grabbarna är på G snart igen.
 

Pelle k

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2003
Ort
Munkedal
Hoj
2st Yamaha r6
Pelle B skrev:
2164230 Ajaj. Ingen bra start för ett nytt team, kan tänka mig att det inte var så roligt att packa ihop tältet tillsammans efter det. Gick det åt ytterligare någon stol för herr Zelin nu måntro? :va

Nåja, sådant händer. Hoppas ingen skadade sig och att grabbarna är på G snart igen.
Tältet gick bra att plocka ner jag satt och vila medan dom andra plockade ner tältet. Vad vad det som hände. Mossberg låg före oss och vi försökte komma förbi då han körde defentsivt. han bromsa in lite väl mycket i hårnålen
och jag bestämmer mig att ta Ove och Mossberg på yttern. Ove försöker ta han på innern då Ove får framhjulsläpp och hans hoj kommer farande in i min
jag försökte att hänga kvar men lyckades inte och kom i kläm med benet mellan hojarna. Tyvärr sitter jag nu med ett knä och en fotled som är som tennisbollar och funderar om jag kan ta mig ut i garaget och laga kåpor
så man kan ladda inför nästa race när man inte kan åka och träna får man väl ut och hoppa på kryckor och hoppas man har fått något extra skydd till
tävlingarna i Karlskoga. Jag säger som Tony Rikardsson "Jag är inte bitter"
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Pelle k skrev:
2164417 Tältet gick bra att plocka ner jag satt och vila medan dom andra plockade ner tältet. Vad vad det som hände. Mossberg låg före oss och vi försökte komma förbi då han körde defentsivt. han bromsa in lite väl mycket i hårnålen
och jag bestämmer mig att ta Ove och Mossberg på yttern. Ove försöker ta han på innern då Ove får framhjulsläpp och hans hoj kommer farande in i min
jag försökte att hänga kvar men lyckades inte och kom i kläm med benet mellan hojarna. Tyvärr sitter jag nu med ett knä och en fotled som är som tennisbollar och funderar om jag kan ta mig ut i garaget och laga kåpor
så man kan ladda inför nästa race när man inte kan åka och träna får man väl ut och hoppa på kryckor och hoppas man har fått något extra skydd till
tävlingarna i Karlskoga. Jag säger som Tony Rikardsson "Jag är inte bitter"


Fy fan jag lider med er! Hoppas på en bättre fortsättning, det kan ju i alla fall inte bil värre :tummenupp

björn.e
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Frågan är ju ändå vad Jorpes gör, förutom att han är på god väg att ramla av ;) Lite brett?
 

Bifogat

  • jorpes.jpg
    jorpes.jpg
    58.6 KB · Visningar: 59
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top