alma
#94 i någon klass...
Är det någon som vet hur det gått i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ivancev skrev:2371482Tidskval i samtliga klasser. Jävligt blött, i slutet på dan läckte en rookie 600 förare ut ett fint oljespår runt idealspåret ett helt varv, så det var slutkört för resten av gänget mig veterligen.
Kim Jensen snabbast i NSB 1,11 tror jag, hyfsat snabbt i det föret.
Webspy skrev:2371935och att Berra har (hade) tredje tid. Dock åkte han hem idag pga av öronproblem (döv på ena örat)
Så vi kan gissa att oscar flyttas fram en position och Mårtensson får kliva fram i första led.
Eftersom det blev oljespill i R-600 så kvalar R-1000 nu på morgonen istället, Mr XX lär bli glad då han slipper starta sist i R-1000.Ivancev skrev:2371482Tidskval i samtliga klasser. Jävligt blött, i slutet på dan läckte en rookie 600 förare ut ett fint oljespår runt idealspåret ett helt varv, så det var slutkört för resten av gänget mig veterligen.
Kim Jensen snabbast i NSB 1,11 tror jag, hyfsat snabbt i det föret.
Åsa skrev:2371913Fyller på med att Axxexs har 2:a plats i 250![]()
Nä.. va konstigt... de verkade ju ha koll på allt annat under den helgen såå...samuel w skrev:2374728Var kan man hitta resultaten, hittar inget varken på HMS eller Mylaps?
De har nog inte haft möjlighet att fixa det än... av flera anledningar.samuel w skrev:2374728Var kan man hitta resultaten, hittar inget varken på HMS eller Mylaps?
Mr X är altså Nr 18 som fick spö av sin egen mekaniker Roger, trots detta så är Mumlan glad som en speleman.GSXR1100R skrev:2372223Eftersom det blev oljespill i R-600 så kvalar R-1000 nu på morgonen istället, Mr XX lär bli glad då han slipper starta sist i R-1000.
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |