Resultat, SM Knutstorp???

alma

#94 i någon klass...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Italienskt utan ram, BMW g450x, pw50, ttr 50, kx 65
Är det någon som vet hur det gått i dag?

Tidskval i samtliga klasser. Jävligt blött, i slutet på dan läckte en rookie 600 förare ut ett fint oljespår runt idealspåret ett helt varv, så det var slutkört för resten av gänget mig veterligen.

Kim Jensen snabbast i NSB 1,11 tror jag, hyfsat snabbt i det föret.

Last edited:
Ivancev skrev:
2371482 Tidskval i samtliga klasser. Jävligt blött, i slutet på dan läckte en rookie 600 förare ut ett fint oljespår runt idealspåret ett helt varv, så det var slutkört för resten av gänget mig veterligen.

Dock så är det tiderna från vårt första pass som räknas, då det var upptorkande då, och Jimmy satte 1:03,2xx.
Kim räs tvåa, Crille trea, Petjo fyra, Lorentzon 5:a.....
och JAG 6:a! :) , Erik Hult 7:a, sen kommer jag inte ihåg resten....

På andra kvalet var det som sagt blött, och de tre snabbaste låg på 1:11 tider, sen låg 4:an och jag (5:a) på låga 1:14 tider tror jag det var...
Men som sagt, det var tiderna från första passet som var snabbast då vi fick torrspår på NÄSTAN hela banan....

G:son pole i 250R, Per Björk pole i Rookie 600 såklart, sen har jag inte koll
på mycket mer...
Oscar 4:e i 250 förresten...

Natti natti

och att Berra har (hade) tredje tid. Dock åkte han hem idag pga av öronproblem (döv på ena örat)

Så vi kan gissa att oscar flyttas fram en position och Mårtensson får kliva fram i första led.

Webspy skrev:
2371935 och att Berra har (hade) tredje tid. Dock åkte han hem idag pga av öronproblem (döv på ena örat)

Så vi kan gissa att oscar flyttas fram en position och Mårtensson får kliva fram i första led.

Varför ska just en kille som Berra råka ut för såna här saker simpla löjliga problem med hojen och sen nu det här hoppas att det bara är en lokal grej och inget som blir betående i framtiden:pannkyss

Du är så duktig i övrigt: Övergången från 125 junior till 250 racer får mig att dra kopplingar till Stoner och Pedrosa, sättet du sköter teamet är verkligen tipp-topp efter era förutsättningar.
Som sagt hoppas örat fixar sig och att du är tillbaka på banan snart.

Ivancev skrev:
2371482 Tidskval i samtliga klasser. Jävligt blött, i slutet på dan läckte en rookie 600 förare ut ett fint oljespår runt idealspåret ett helt varv, så det var slutkört för resten av gänget mig veterligen.

Eftersom det blev oljespill i R-600 så kvalar R-1000 nu på morgonen istället, Mr XX lär bli glad då han slipper starta sist i R-1000.

samuel w skrev:
2374728 Var kan man hitta resultaten, hittar inget varken på HMS eller Mylaps?
Nä.. va konstigt... de verkade ju ha koll på allt annat under den helgen såå... :rolleyes:

GSXR1100R skrev:
2372223 Eftersom det blev oljespill i R-600 så kvalar R-1000 nu på morgonen istället, Mr XX lär bli glad då han slipper starta sist i R-1000.
Mr X är altså Nr 18 som fick spö av sin egen mekaniker Roger, trots detta så är Mumlan glad som en speleman.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back