Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jockwell skrev:2360873Ingen som vet hur det gick? Eller är det sekretessbelagt?![]()
Japp!! Är du inte där får du inte veta, HAHA!Jockwell skrev:2360873Ingen som vet hur det gick? Eller är det sekretessbelagt?![]()
Jockwell skrev:2361683Tackar så mycket! Lite svårt bara att veta vilken som stämmer då ni har olika resultat.Men jag ser en liten röd tråd i era resultat och tror mig kunna tyda hur det gått.
![]()
Open race 1mr_rockster skrev:2361729Kommer exakta resultat snart.. men 450 rejs två.. så ledde ola före Nilsson och reiter, därefter huvell och dygd. Reiter vurpade på gruset men uppe snabbt, huvell kom förbi. När de senare ska ställa bågarna efter racet så att de kan bli kollade så struntar Reiter i det och blir diskad..
- Johan
Jag hörde att de stod och funderade på var Reiter tagit vägen efter rejset när jag skulle gå därifrån men inte trodde jag att det gick så långt som till diskning. Det var fanken. Grattis Andreas då...mr_rockster skrev:2361729Kommer exakta resultat snart.. men 450 rejs två.. så ledde ola före Nilsson och reiter, därefter huvell och dygd. Reiter vurpade på gruset men uppe snabbt, huvell kom förbi. När de senare ska ställa bågarna efter racet så att de kan bli kollade så struntar Reiter i det och blir diskad..
- Johan
Supermoto skrev:2361758Jag hörde att de stod och funderade på var Reiter tagit vägen efter rejset när jag skulle gå därifrån men inte trodde jag att det gick så långt som till diskning. Det var fanken. Grattis Andreas då...
Låter ju fanatiskt korkatmr_rockster skrev:2361774De sade tydligen till honom att han skulle dit, men han sket i det. Därför kom Andreas upp på pallen igen...
Kolla under http://www.jsfoto.com/strangnas jag har lagt till toppförarnas poäng men det kan hända att placeringarna INTE stämmer så man får titta på poängen. Ligger även en där jag har tagit bort de två sämsta racen för toppförarna så ni kan se hur det EGENTLIGEN ligger till inför finalen (eftersom man får plocka bort två heat..)..
- Johan
Du ska nog se över dina siffror lite.mr_rockster skrev:2361841Men med två heat borttagna så leder faktist Christian Nilsson med två poäng...
Supermoto skrev:2361809Låter ju fanatiskt korkat![]()
Stort grattis till Jürgen då som fick en svår konkurrent längre bakom sig och närmre till det efterlängtade guldet![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |