Resultat ERF 2 Falken

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
http://www.mylaps.com/results/newResults.jsp?id=340697

Allt i däck vann, Mumlis & CO 2:a, Hagheim 3:a

I mellanstriden så kunde RRR #63 ha slutat på en fin 17:de plats, men istället så körde grabbarna i 5.59 och sen tankade man medans resten gick i mål.

CTD skrällde med att kvala in sist av alla 38:a, sen blev det både målgång och en bra 25;e plats, sensation.

Team No Evil mulade men tog sig iaf i mål på en sopig 32:a plats

GSXR1100R skrev:
2245407 http://www.mylaps.com/results/newResults.jsp?id=340697

CTD skrällde med att kvala in sist av alla 38:a, sen blev det både målgång och en bra 25;e plats, sensation.
Och när vi mulade hojen var teamet på 15:e plats!!
Otroligt starkt kört av Tuben, Mange och Jocke!

Jag, Busberra och Sniper gick omkring i depån och mös i solskenet.
Vi fick se Magnus i WCX ta en mycket fin andraplats i R600 på förmiddagen och fick sen se Oscar flyga fram i ERF.

RR när den är som allra bäst - LIVE! :yoparty

björn.e skrev:
2245420 Hur gick det med det nya kvalet och vad blev kvaltiden?

björn
Det gick mycket bra om jag få säga det. Ordning o reda, 6 team fick inte köra.

GSXR1100R skrev:
2245407 Team No Evil mulade men tog sig iaf i mål på en sopig 32:a plats
...Efter un übergrym uppkörning från 35:e av Freppa. Efter konstaterande att även plats 34 & 33 hade brutit gick Freppa ut och matade de 30-40 varv som saknades för att passera och tog ett jättekliv i resultatlistan :hihi

Martinus skrev:
2246084 Hade kört 3 mil på reserven. Visste inte om det var 1 min eller 5 min kvar på rejset. Får skylla på bristande ledning. Men visst känns det tramsigt. :huvet Men det var ju ett kul race. :)

Ahhh vad skönt det känns att vi inte kom i mål även denna gång, annars hade ni garanterat häcklat mig för att jag inte körde denna runda och spekulerat vilt om hur kass jag är, ni håller fanan nergrävd och det är fett med orespekt, huvudsaken är att RRR #63 krossade TER #74 varvmässigt, att DNF:a utan tekniskt problem och utan att klota är unikt.

See me ride out of the sunset,
On your ratbike R6
Out for all that I can get,
If you know what I mean
Women to the left of me,
And women to the right
Ain't got no gun, ain't got no knife,
Don't you start no fight...

REFRAIN
Cause I'm D.N.F., I'm dynamite!
(D.N.F.) And I'll win the fight!
(D.N.F.) I'm a power load!
(D.N.F.) Just watch me explooooode! (Strider)

I'm dirty, mean, and mighty unclean,
I'm a wanted man
Public enemy number one,
ya Understand?
So, lock up your daughter, and lock up your wife,
Lock up your backdoor, and run for your life
The man is back in town,
So, don't you mess me 'round...

REFRAIN
Cause I'm D.N.F., I'm dynamite!
(D.N.F.) And I'll win the fight!
(D.N.F.) I'm a power load!
(D.N.F.) Just watch me explooooode....

GSXR1100R skrev:
2245407 http://www.mylaps.com/results/newResults.jsp?id=340697

Allt i däck vann, Mumlis & CO 2:a, Hagheim 3:a

I mellanstriden så kunde RRR #63 ha slutat på en fin 17:de plats, men istället så körde grabbarna i 5.59 och sen tankade man medans resten gick i mål.

Team No Evil mulade men tog sig iaf i mål på en sopig 32:a plats
Vem är förvånad? Utan EMR är det dömt att misslyckas, fråga Jorpes.

GSXR1100R skrev:
2246300 huvudsaken är att RRR #63 krossade TER #74 varvmässigt, att DNF:a utan tekniskt problem och utan att klota är unikt....
Krossade är väl att ta i, vi fick ju i allafall poäng vilket ju är det som räknas :hihi Att vi sen hade "electrical problems" under racet är ju inte vårt fel (eller nåt).
Skön låt att nynna på btw.

Johan skrev:
2246673 Krossade är väl att ta i, vi fick ju i allafall poäng vilket ju är det som räknas :hihi Att vi sen hade "electrical problems" under racet är ju inte vårt fel (eller nåt).
Skön låt att nynna på btw.
Två D.N.F på raken är en klockren inledning på detta år, vi kommer att äga i depån...

le team ....... kolla kedjan ......hehe

Bifogat

• DSC00048 (Large).JPG
    DSC00048 (Large).JPG
    95.9 KB · Visningar: 177
RRacer skrev:
2247038 Det är det senaste, kedja i stretchmaterial - behöver bara spännas en gång!

Vi hade lite för kort sving bara...
Med tanke på avsaknad av teamchef, tankpersonal, mekaniker & stjärnkock så gjorde ni ett lysande lopp, vi skyller allt på valmers som inte orkade att masa sig ner ett par kilometer till banan.

Back