resultat a-torp?

Nyteknik skrev:
Min hoj bör vara ungefär lika snabb som racerskalmans. Innebär att inte jag heller kommer ha "en suck" mot din på rakan. Suck.

Inte lätt att ta sig om och förbi? För böveln - ni körde ju på Anderstorp som är ca 50 meter bred!

Det är väldigt långa kurvor, gott om plats i mitten, men inte i utgångarna..
Ska man ta någon måste man orka ta det på bromsarna, när man tyvärr är mör i kroppen i slutet av racet är det inte helt enkelt.
Stellan tyckte hans nya hoj var rappare än sin gamla såklart, men sen vet jag inte om han hade nåt extra strul på racet. Så vi får se om du kommer sucka nånstans ;)

Nyteknik skrev:
Lättad att se: Att Axxexs bästa tid med Nordgrens TSR-Honda var 1:45.3. Nästan två sekunder långsammare än Lodnert (som jag har föresatt mig för att hålla mig intill/framför).

Brazze: 1:46.6 (A-förare, bra hoj, trodde han skulle köra fortare)

Kul att se: Racerskalman och oFFkeFF precis lika snabba.

Förvånad att se: inga varvtider alls på Oscar. Stupade han på första varvet? Dito Kihlander.

Övrigt, förvånad att se: Mr Lind i mål på plats 14 i 600 Std med bästa tid 1:42.8.

Swedie i mål som 6:a i Superbike med bästa tid 1:38.4. Helgens skräll?!

Lodnert hittade tillbaka till sin gamla form igen i slutet på förra säsongen. Nu i år med Jha-kit, GP-bromsok och däckspons som gör att han kan köra ut med nya däck på både kval och race så får du nog ta och ställa upp i ett race omedelbart för att ha nått annat att jämföra med och inte nått gammalt skåpmatsresultat från förra året! Är ny säsong i år! ;)

Själv hade jag ett ensamt race och bevakade bara min plats med hjälp utav depåtavlan. Körde min snabbaste varvtid på kvalet då det blev 1.44:9 om jag mins rätt. Fick lite bättre nyare cylindrar och ett Sambasystem att sätta på hojen vilket tog några pass att ställa in hyffsat och sen labbade jag med fjädringsinställningar med. Valde fel däck till första kvalet och körde bara 8 varv då och sen missade jag ett 40 min pass på fredagen med då vattenpumpens packbox sa upp sig. Sammanfattningsvist så har jag själv numera mer koll på hur förarna kör i klassen och hur jag ligger till så nya mål är satta till nästa race!

Axxexs skrev:
Lodnert hittade tillbaka till sin gamla form igen i slutet på förra säsongen. Nu i år med Jha-kit, GP-bromsok och däckspons som gör att han kan köra ut med nya däck på både kval och race så får du nog ta och ställa upp i ett race omedelbart för att ha nått annat att jämföra med och inte nått gammalt skåpmatsresultat från förra året! Är ny säsong i år! ;)

Själv hade jag ett ensamt race och bevakade bara min plats med hjälp utav depåtavlan. Körde min snabbaste varvtid på kvalet då det blev 1.44:9 om jag mins rätt. Fick lite bättre nyare cylindrar och ett Sambasystem att sätta på hojen vilket tog några pass att ställa in hyffsat och sen labbade jag med fjädringsinställningar med. Valde fel däck till första kvalet och körde bara 8 varv då och sen missade jag ett 40 min pass på fredagen med då vattenpumpens packbox sa upp sig. Sammanfattningsvist så har jag själv numera mer koll på hur förarna kör i klassen och hur jag ligger till så nya mål är satta till nästa race!
Intressant. Hoppas att vi ses på Falkenberg. Ska försöka ge dig en match trots att jag (nu börjar ursäkterna) aldrig har kört på Falkenberg, inte hunnit med att träna ännu och kör en hoj med originalspecifikation.

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...