restips till värmen!!?

Nicc

Vill ha sommar året runt!!
Gick med
3 Jun 2005
Hoj
Kawasaki Vulcan S
hallå, jag å tjejjen har fixat barnvakt så vi tänkte åka iväg 1v till värmen, antingen sista veckan i feb eller mitten av mars..
nån som har tips å ideer på destination + resebolag + hotell?
obs, då vi e småbarnsföräldrar så e vi INTE gjorda av pengar utan har tänkt oss max runt 12lök för resa å boende bägge två räknat, + spender pengar såklart..

funderar lite på grancanaria ( eller grekland?? e de varmt där då? )

alla tips välkomna

Rallysmurfen skrev:
hallå, jag å tjejjen har fixat barnvakt så vi tänkte åka iväg 1v till värmen, antingen sista veckan i feb eller mitten av mars..
obs, då vi e småbarnsföräldrar så e vi INTE gjorda av pengar utan har tänkt oss max runt 12lök för resa å boende bägge två räknat, + spender pengar såklart..

alla tips välkomna

e de ingen som har några tips???

Rallysmurfen skrev:

alla tips välkomna
Gran canaria funkar fint i mars. Dessvärre kommer jag inte alls ihåg hur mycket vi betalade eller vilket resebolag det var. Minns däremot att det var billigt, sista minuten.

Nitrogen skrev:
Gran canaria funkar fint i mars. Dessvärre kommer jag inte alls ihåg hur mycket vi betalade eller vilket resebolag det var. Minns däremot att det var billigt, sista minuten.

okaj, nån mer som varit där i mars??
hur varmt var det? kommer du ihåg? kan man hyra vattenskoter å mc å sånt där eller?

Rallysmurfen skrev:
okaj, nån mer som varit där i mars??
hur varmt var det? kommer du ihåg? kan man hyra vattenskoter å mc å sånt där eller?
Det var väl som en svensk sommar... alldeles lagom.
Just där vi var fanns ingen ordentlig strand. Men har tidigare varit i Playa del Inglés och där gick det att hyra vattenskoter. Hoj borde väl gå att hyra också tycker jag.

Var till Indien en månad och hela det kalaset gick på 11.000:-
Resa dit/hem, boende, resor i Indien (400+ mil och en inrikesflygning) och alla fickpengar.

På Teneriffa var det varmt och skönt i april iallafall, också helt lagom under nyår.

Hyra hoj gick bra både i Las Americas och Playe del Ingles. Ända haken var väl att hojarna bara hade trafikförsäkring, så det var lite you break it you buy it policy. Men vägarna var underbara på båda ställena (Teneriffa och Gran Canaria alltså).

Rekommenderas.

alla tips välkomna

Kom hem från Egypten i lördags.Varmt och skönt och billigt.Har för mig det finns riktigt billiga sista minuten resor dit!

Back