Resten av Sviestadsbilderna är upplagda nu

ecce skrev:
Goa bilder vad tar du för dom?

björn

Kul att du gillar dom. Prislistan är minst sagt diffus :) men det brukar ordna sig. Antingen köper du bara bilderna på dig själv eller så köper du en cd med hela klabbet från tävlingen för ett än så länge oklart pris, men typ några hundralappar.

ZoulFly skrev:
Kul att du gillar dom. Prislistan är minst sagt diffus :) men det brukar ordna sig. Antingen köper du bara bilderna på dig själv eller så köper du en cd med hela klabbet från tävlingen för ett än så länge oklart pris, men typ några hundralappar.

Fundera gärna på priset så du vet framåt vintern, det är nog fler än jag som sätter sig ner då och funderar på vilka man vill beställa.

:tummenupp

Överlag mycket fina bilder på alla sätt och vis, du har fin känsla för rörelseoskärpa och bildkomposition. Denna tycker jag har fantastiskt fin komposition, ett litet mästerverk helt enkelt.

Teddy skrev:
Överlag mycket fina bilder på alla sätt och vis, du har fin känsla för rörelseoskärpa och bildkomposition. Denna tycker jag har fantastiskt fin komposition, ett litet mästerverk helt enkelt.
Håller med! Grymmebra bilder!
Zoulfly: Jag drog iväg ett mail till Lasse Rydén förresten ang det vi pratade om men har inte fått något svar ännu.

Snygga bilder!

Tycker såna här bilder blir coola!

IMG_3710.jpg

Torkel skrev:
Silvertejp på fina stället? :va

Utan silvertejp där så skulle puckeln ramla ut tror jag. Börjat lossna i sömmen från diverse krascher :gnissla

Skall bli nytt till nästa år, beroende på vad som händer då.

Tack för allt beröm. Kul att ni gillar bilderna. Ibland blir jag så inåthelvete självkritisk när jag sitter och granskar bilderna vid datorn, så det känns kanon med lite uppskattning.

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back