Dr.Bike
Guest
Mitt inlägg var faktiskt inte helt orelevant eftersom jag precis som trådskaparen tänker åka till bulgarien i september.
Har du något behov av att hävda dej? Ditt prat om månen och brutna ben saknar helt verklighetsanknytning och framförallt finns det ingen som helst ankytning till ämnet. Att du saknar erfarenhet av bulgarien som land men har erfarenhet av andra forna sovjetstater ger inte ditt ordbajsande någon som helst tyngd i tråden.
Men det är ju kul att du fångar upp livserfarenhet från wikipedia. Brist på spänning kan det inte finnas i ditt liv i alla fall.
Nej - nu bommade du poängen(erna).
Igen.
Läsförståelse frågetecken?
Som du såg (om du läste): Det jag sa VAR relevant, det bevisar alla andra testimonials i denna tråd - check.
Alltså var mitt inlägg relevant - check.
Hävdelsebehov? Nej - eftersom ditt inlägg däremot hackade på att det jag sa var irrelevant (vilket det inte var

Resten av utfyllnaden var rena jämförelser, just bara som exempel, så att (jag i min enfald trodde) att du på ett bättre sätt skulle förstå, att man faktiskt inte måste ha upplevt allt för att berätta om det.
(men du fastnade förståss i månen och benen... trots att de ínte hade nåt med nåt att göra, utan, som jag sa, bara var metaforer för att underlätta tänkandet...)
Natti natti