Resmål Bulgarien?

Mitt inlägg var faktiskt inte helt orelevant eftersom jag precis som trådskaparen tänker åka till bulgarien i september.

Har du något behov av att hävda dej? Ditt prat om månen och brutna ben saknar helt verklighetsanknytning och framförallt finns det ingen som helst ankytning till ämnet. Att du saknar erfarenhet av bulgarien som land men har erfarenhet av andra forna sovjetstater ger inte ditt ordbajsande någon som helst tyngd i tråden.

Men det är ju kul att du fångar upp livserfarenhet från wikipedia. Brist på spänning kan det inte finnas i ditt liv i alla fall.

Nej - nu bommade du poängen(erna).
Igen.
Läsförståelse frågetecken?

Som du såg (om du läste): Det jag sa VAR relevant, det bevisar alla andra testimonials i denna tråd - check.
Alltså var mitt inlägg relevant - check.

Hävdelsebehov? Nej - eftersom ditt inlägg däremot hackade på att det jag sa var irrelevant (vilket det inte var :fakta) så undrar man i första läget, varför DITT inlägg ens kom till... *beats me*

Resten av utfyllnaden var rena jämförelser, just bara som exempel, så att (jag i min enfald trodde) att du på ett bättre sätt skulle förstå, att man faktiskt inte måste ha upplevt allt för att berätta om det.
(men du fastnade förståss i månen och benen... trots att de ínte hade nåt med nåt att göra, utan, som jag sa, bara var metaforer för att underlätta tänkandet...)

Natti natti :trött

Nej - nu bommade du poängen(erna).
Igen.
Läsförståelse frågetecken?

Som du såg (om du läste): Det jag sa VAR relevant, det bevisar alla andra testimonials i denna tråd - check.
Alltså var mitt inlägg relevant - check.

Hävdelsebehov? Nej - eftersom ditt inlägg däremot hackade på att det jag sa var irrelevant (vilket det inte var :fakta) så undrar man i första läget, varför DITT inlägg ens kom till... *beats me*

Resten av utfyllnaden var rena jämförelser, just bara som exempel, så att (jag i min enfald trodde) att du på ett bättre sätt skulle förstå, att man faktiskt inte måste ha upplevt allt för att berätta om det.
(men du fastnade förståss i månen och benen... trots att de ínte hade nåt med nåt att göra, utan, som jag sa, bara var metaforer för att underlätta tänkandet...)

Natti natti :trött

Att du är enfaldig får stå för dej. Själv kommer jag åka ner till Bulgarien och skapa min egen bild av landet. Vad duktig du är på att hantera fetstil och understrykningar i forumet. Har du tränat länge?

Jag har hört att partyt ska vara grymt i Bulgarien.

Sen är jag högst osäker på om jag skulle åka dit i alla fall. Det är trots allt en gammal kommu-stat.

Jag skulle aldrig rekommendera Bulgarien för barnfamiljer.

Var där med några kompisar 2005.

När vi landade i Varna trodde jag vi hamnat i Kosovo. Allt otroligt nedgånget o förstört.
Golden Sands och Sunny Beach verkade båda vara hastigt byggda de senaste 5-10 åren med flotta hotell o restauranger. Dessutom är båda områdena inhägnade(!) för att den skabbiga lokalbefolkningen ska hålla sej borta från turisterna...:rolleyes:

Tyckte riktigt synd om barnfamiljerna som var med, stället är mest inriktat på supande ungdomar.

Finns ju dessutom absolut noll sevärdheter där, enda tidsfördrivet är att supa sej riktigt grisfull, yra bort sej på stan, bli nedslagen samt rånad, för att sedan ta en taxi (UAZ jeep) hem, och sedan bli lurad av taxikusken.
"5? No, no I said fifty!":mad:

Blev dessutom rekommenderad den lokala yoghurten av guiden i bussen påväg från flygfältet till GS.
Resultat: sängliggande i 2 dagar, kunde inte ens hålla ner vatten. Kul.

Förövrigt var maten smaklös o av allmänt ifrågasättbar kvalitet.
Fullpackat av prostituerade.
Lösa stray-dogs överallt, som dessutom tigger vid matborden.

Men spriten var iaf. billig.:fyllisar

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul