Resledare till TT

Alltså.. Vad är TT?

TT för mig är Isle of Man och roadracing.

Vad är det för TT ni pratar om?

När vi ändå är igång med frågorna så kan vi passa på att undra vad en reseledare, respektive sisteman gör på "TT". Vad gör dessa?

:confused:

Titta här : http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=38255

TT = Tisdagstur och tillhör du gänget som gärna ligger först så blir det oftast "isle of man" känsla , sen om det är OK eller inte kan diskuteras:tungan, dock så är våra körningar för folk som gillar aktiv körning.

Reseledare/Försteman, leder alla, och har en rutt klar så att man slipper diskutera i 3 kvart vart man skall köra.

Titta här : http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=38255

TT = Tisdagstur och tillhör du gänget som gärna ligger först så blir det oftast "isle of man" känsla , sen om det är OK eller inte kan diskuteras:tungan, dock så är våra körningar för folk som gillar aktiv körning.

Reseledare/Försteman, leder alla, och har en rutt klar så att man slipper diskutera i 3 kvart vart man skall köra.

Haha okej, nu förstår jag!

Låter kanon, när jag kört upp den 26e (och gärna ha klarat det) så är jag nog kandidat för både MT, TT, OT, TT(2), FT, LT och ST, varje vecka :D

Dock ej som ledare kanske, men ändå.

Låter kanon, när jag kört upp den 26e (och gärna ha klarat det) så är jag nog kandidat för både MT, TT, OT, TT(2), FT, LT och ST, varje vecka :D

Ta det lite lugnt i början bara. Det är lätt att få hybris när man har nytaget körkort och försöker hänga på i tempo man inte behärskar.

Lycka till! :)
Om du inte tänkt hänga på järnvägsgatan 24/7 så kan jag rekommendera dig en BKK-kurs genom SMC.. MYCKET BRA!
In på deras sida och läs mer! :)

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back