Reservlista Kinnekulle Ring 1/8

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
bebbe skrev:
Så det finns ingen chans nu längre då :(

Beror på vilken plats du har på reservlistan.
Vi är nu på ca plats 30 som har erbjudits plats från reservlistan, tror inte att vi kommer mkt längre men man vet ju aldrig.

/Nitrous
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Nitrous skrev:
Beror på vilken plats du har på reservlistan.
Vi är nu på ca plats 30 som har erbjudits plats från reservlistan, tror inte att vi kommer mkt längre men man vet ju aldrig.

/Nitrous

Ja e på 57 :rolleyes:
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
bebbe skrev:

För att vara helt ärlig så tror jag att chansen är ca 1 på tusen att alla 26 st före dig (just nu) på tur ska blir sjuka eller få förhinder eller rent allmänt tycka att det här med banåkning är trist och får vänta :)

Det ser rätt mörkt ut för din del tyvärr :(

/Nitrous
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Dom sista anmälningarna rasslar in nu i dagarna och det går inte att säga med 100% säkerhet om det är helt fullt föränn betalningarna har inkommit.

Näste man på tur är Rejvis och blir det någon plats ledig så kommer detta att meddelas på fredag eller tidigt lördag morgon via PM. Betalning kommer då att ske på plats vid ankomst!

OBS! Det kan alltså hända att det t.ex. finns EN plats kvar i LUGN grupp och då går den platsen till den person på tur som är först med att angett LUGN grupp. Likaså om det finns EN plats kvar i gruppen "oförsäkrade Trygg/IF" så kommer den platsen delas ut till näste man som uppgett IF/TRYGG som försäkringsbolag.

Om du är någon av dom närmaste personerna efter Rejvis eller kanske rent av Rejvis själv och nu vet att du inte kommer att kunna ta dig till Kinnekulle på kort varsel, eller kanske har förhinder av andra skäl så uppskattar vi väldigt mycket om vi meddelas detta så att rätt person kan erbjudas en reservplats.

/Nitrous
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Snabb och Medel grupp är nu FULL, inga fler platser kommer att släppas till dessa två grupper.

Står du på tur och har angett Lugn grupp eller har angett IF/Trygg som försäkringsbolag så finns en liten chans att du kan komma att erbjudas en plats sent på Fredag eller tidigt Lördag.

Mvh
Nitrous & Liwa1
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Om någon på reservlistan har Trygghansa eller If som försäkringsbolag så kontaktar du Nitrous via PM om du inte redan blivit erbjuden en reservplats till Kinnekulle Ring på söndag.

/Nitrous
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
nja det e ju lite orättvist att tilldela folk platser längre ner i listan då personer som står på listan så som mig kan tänka sig att kunna köra i medelgruppen om tex inte det finns plats i en snabb grupp.....så tycker iaf jag vore bäst, att man frågar den står på tur.......

Hoppas iaf att jag får en plats:)
Nitrous skrev:
Dom sista anmälningarna rasslar in nu i dagarna och det går inte att säga med 100% säkerhet om det är helt fullt föränn betalningarna har inkommit.

Näste man på tur är Rejvis och blir det någon plats ledig så kommer detta att meddelas på fredag eller tidigt lördag morgon via PM. Betalning kommer då att ske på plats vid ankomst!

OBS! Det kan alltså hända att det t.ex. finns EN plats kvar i LUGN grupp och då går den platsen till den person på tur som är först med att angett LUGN grupp. Likaså om det finns EN plats kvar i gruppen "oförsäkrade Trygg/IF" så kommer den platsen delas ut till näste man som uppgett IF/TRYGG som försäkringsbolag.

Om du är någon av dom närmaste personerna efter Rejvis eller kanske rent av Rejvis själv och nu vet att du inte kommer att kunna ta dig till Kinnekulle på kort varsel, eller kanske har förhinder av andra skäl så uppskattar vi väldigt mycket om vi meddelas detta så att rätt person kan erbjudas en reservplats.

/Nitrous
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Ravetrancer skrev:
nja det e ju lite orättvist att tilldela folk platser längre ner i listan då personer som står på listan så som mig kan tänka sig att kunna köra i medelgruppen om tex inte det finns plats i en snabb grupp.....så tycker iaf jag vore bäst, att man frågar den står på tur.......

Hoppas iaf att jag får en plats:)

Jo, visst hade du kunnat åka i medel men du hade aldrig blivit tillfrågad Lugn eftersom den är avsedd för ovana förare med ett lugnt tempo och dom ska inte bli stressade eftersom dom faktiskt är nybörjare.

Nu är det så att alla platserna i Snabb och Medel och även Lugn har fyllts på ett riktigt sätt utan att någon har passerats i listan.
Dock undantaget för Trygg/if som är en oförsäkrad grupp och i den gruppen är det inte okej under några omständigheter att stoppa in en försäkrad mc, inte ens för att vara snäll och hjälpa till!

/Nitrous & Liwa1
 

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
Jag kommer inte eftersom jag inte har fått fatt i någon hoj. Så är det någon som vill köpa min plats så skicka ett PM. Platsen är i Snabb grupp.
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Som det ser ut just nu idag Lördag kl 18:35 så finns två platser kvar i gruppen Trygg/if.
Detta innebär att om DU har Trygghansa eller If som f-bolag så är du välkommen att komma och åka.
Kostnaden är 350kr och betalas på plats.
DU MÅSTE HA TRYGGHANSA ELLER IF!!!

Skriv här i tråden om du tänker sno en av platserna för då vet andra som läser inlägget att det inte är nån idé att åka till Kinnekulle.
Jag kommer inte ha något internet och se ev. inlägg så skriv att du bokar en av platserna och dyk sen upp senast kl 08:15 imorgon bitti för inskrivning.


/Nitrous & Liwa1
 
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Lidköping
Hoj
Aprilia RSV1000R Factory-04, 2st Dirtbike-06 125cc, YAMAHA R1 Turbo (#stulen#)
Otee skrev:
Jag kommer inte eftersom jag inte har fått fatt i någon hoj. Så är det någon som vill köpa min plats så skicka ett PM. Platsen är i Snabb grupp.


## SÅLD ##
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top