Reservlista för Gotland ring kommer strax

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Måndagen den 2/2 kl 12.00 kommer det läggas upp en tråd här under Träffar/Samåkningar för att boka sig på en reservlista/restplatslista till Bandagen på Gotland Ring 12/6.

Den som först skriver in sig i tråden har första reservplats osv...

Restplatser släpps först efter att sista betalingsdag varit (29/2) och vi kollat att personer som ej betalt då inte ska med eller glömt betala.

För den som får en restplats erbjuden till sig gäller att betala in anmälningsavgiften snarast. Den som får en restplats meddelar jag via PM här på sidan samt i tråden.

På det här sättet får alla en chans att hinna läsa om att listan kommer upp och göra sig redo för boka in sig.

:squid

/Liwa1
 
AleX skrev:
hur blev det med licenskörning?

Det var bara 3 st som visade intresse. Vilket lett till att det inte blir någon licensgrupp.

/Liwa1
 
Swedo: Jag har störst kraschpuckar, så passa sig !! :fakta :D :7peta
Snabba eller medelgruppen funkar för mig !
Jag har inga krav på att vara först i reservkön så länge jag har en plats säkrad ! deal ??
Vart betalar jag ??

Jag ÄR chanslös att delta i platsjakten nästa vecka .......
 
Last edited:
Glöm inte att lägga upp er på denna lista :)
 
Gulsnabbtrajja skrev:
Har du licens bör det ju vara obligatorisk närvaro på Falkenberg den helgen SM+SO :banana
Du bor ju i rätt ände av landet dessutom.
Ja det är ju därför som det är så pass få Licensare som är intresserad av Gotland denna runda, men vi åker i höst när HELA banan är färdig.
 
GSXR1100R skrev:
Ja det är ju därför som det är så pass få Licensare som är intresserad av Gotland denna runda, men vi åker i höst när HELA banan är färdig.


HELA banan är klar när vi åker med

Dock kan jag säga att köra på hela banan KOSTAR.

Så vi tog 3,2 km, Nordslingan som är den svåraste delen tydligen.

I höst finns det andra roliga körningar med som jag är inblandad i. Mer info kommer om det senare och på andra banor. :tummenupp
 
Gulsnabbtrajja skrev:
Har du licens bör det ju vara obligatorisk närvaro på Falkenberg den helgen SM+SO :banana
Du bor ju i rätt ände av landet dessutom.


Oj sorry jag ska ta licens till våren så jag har inte så bra koll tur du rättar mig : :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top