Reservdelar...

NetWork

Fint som snus
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
KTM 640 SM -03
Hej!
Jag är ny här på SH.com och har en fråga till er som har lite mer koll än mig...
Det är så att jag tänker införskaffa mig en Aprilia RS 125 och nu undrar jag vart jag kan få tag på reservdelar/stylingdelar till den...(förebyggande research :) )
Jag vill kunna få tag på allt från kåpor till motordelar...

Alla tips uppskattas...

Bra fråga!

Hm.... Generalimportören är väll Ava mc om inte missförstod det förut... och det är ju www.avamc.se
sen ska det ju finnas något ställe i hässelby området (om någon skulle vilja vara snäll och tala om vad dom har för hemsida och tel nr. eller något i den stilen) men det är ju i sthlm... Har tyvärr ingen aning om något i linköping

Om det är i Linköping eller inte spelar ingen roll,jag tror det finns en butik här i stan som reparerar Aprilior...Jag tänkte mer på om man vill mecka hemma vart man får tag på alla delarna som behövs när man pajat hojjen....

NetWork skrev:
Om det är i Linköping eller inte spelar ingen roll,jag tror det finns en butik här i stan som reparerar Aprilior...Jag tänkte mer på om man vill mecka hemma vart man får tag på alla delarna som behövs när man pajat hojjen....

Ava är tyvärr det ända stället jag vet till 100% där kan ju köpa allt du behöver till alla Aprilior...
men dom kan vara ganska otrevliga tyvärr så det är väll inte så mkt till hjälp!

Akta dig för AVA!

Jag handlar bara från ett enda ställe när det gäller reservdelar, Starol Racing i Enköping (0171-443610). Det är de som är officiell leverantör av reservdelar till oss som kör i 125STD.

Där kan jag dessutom lova att det är snabb leverans som gäller oavsett om de har grejorna på hyllan eller inte.

:tummenupp

Re: Bra fråga!

shoik skrev:
Hm.... Generalimportören är väll Ava mc om inte missförstod det förut... och det är ju www.avamc.se
sen ska det ju finnas något ställe i hässelby området (om någon skulle vilja vara snäll och tala om vad dom har för hemsida och tel nr. eller något i den stilen) men det är ju i sthlm... Har tyvärr ingen aning om något i linköping

http://www.hojladan.com/

SpeedAbuser skrev:
Akta dig för AVA!

Jag handlar bara från ett enda ställe när det gäller reservdelar, Starol Racing i Enköping (0171-443610). Det är de som är officiell leverantör av reservdelar till oss som kör i 125STD.

Där kan jag dessutom lova att det är snabb leverans som gäller oavsett om de har grejorna på hyllan eller inte.

:tummenupp

Just det ja Starrol finns ju... dom ska tydligen vara bra... hade en polare som har flyttat från enköping nu men han sa att dom var BRA :squid

Tack för alla tipsen...

Underbart att det finns folk som har koll på saker och ting... :)

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back