Reservdelar till Aprilia?

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Har en Aprilia rs 125 med en flottör som bestämde sig för att "dricka" bensin och är därför i stort behov av en ny. Ringde Din MC där motorcykeln är köpt och de sa att de skulle kunna få in en nästa vecka om inte det va slut på flottörer i deras lager i Danmark typ. Dröjde en vecka, sedan en till och nu har jag fått reda på att de måste beställa hem från Italien och att det skulle ta ytterliggare 2 veckor... jag menar jag har beställt grejor från kina och fått hem de till dörren på mindre tid.

Men jag undrar då om det finns nån annan butik som säljer reservdelar för Aprilia och som inte behöver över 1 månad på sig för att skaffa fram grejorna, för i den här takten hinner jag bli gammal och pånytt född.

Det är TMPs fel.

TMP finns inte längre, vi heter Itago nu!:7peta
Reservdelar har tyvärr varit ett stort problem hos Aprilia tidigare.
Allt jag kan säga är att det är mycket bättre nu men det är en bit till innan det är bra.
Starol är mycket riktigt den bästa när det gäller reservdelar till en RS 125.

Det jag kan säga dock är att det inte är Itagos fel! Italien verkar ha en märklig syn gällande eftermarknad. Vår VD har varit nere i Italien mer än 10 gånger det senaste året och bara diskuterat reservdels situationen. Det har som sagt gett resultat redan.

MVH
Clas:tummenupp

*/ ?>
Back