Reservdelar på studs!

GSXR Junior

RadicalRider
Gick med
21 Oct 2004
Hoj
GSXR1000
Nu e abstinensen total!!! Jag vill ha tag i packningssats till en GSXR750 motor -91:a så jag kan sätta ihop skiten snart. Ringt runt lite och det tar upp till en månad att få hem.

Ingen som har något liggandes?

Ps. Jag kan även behöva ha tag i lite andra slitdelar till motorn, om detta återkommer jag!

Tack på förhand!

GSXR Junior skrev:
2123373 Nu e abstinensen total!!! Jag vill ha tag i packningssats till en GSXR750 motor -91:a så jag kan sätta ihop skiten snart. Ringt runt lite och det tar upp till en månad att få hem.

Ingen som har något liggandes?

Ps. Jag kan även behöva ha tag i lite andra slitdelar till motorn, om detta återkommer jag!

Tack på förhand!

Ava mc har mycket delar till äldre Suzuki på hyllan, hör med dem! Kan skicka grejer om du inte har möjlighet att åka dit.

08-556 369 12

Annars finns ju MC-Shopen http://www.mc-shopen.se/index.shtml i Karlstad. De har allt till Suzuki! Mycket till äldre hojar, det mesta finns på hyllan. Trevliga att prata med, väldigt hjälpsamma och de kan varenda skruv i Suzukimotorer... iallafall han som jag fick tag på. :tummenupp

Har du kollat piratpackningar på Lelles? Om man åker dit och hämtar borde risken att det blir fel vara liten. Packningssatsen till GSX-R750 1991 har artikelnummer 13-834 och kostar 1839:-. Jag vet inget om kvaliteten på dessa satser, men hoppas innerligt att den är bra eftersom jag just köpt en sån. :gnissla

Ring och kolla att den finns, sen åker du dit och hämtar den. Hojåka är bara några få dagar bort! DO IT! NUUU!

Mattias skrev:
2123456 Har du kollat piratpackningar på Lelles? Om man åker dit och hämtar borde risken att det blir fel vara liten. Packningssatsen till GSX-R750 1991 har artikelnummer 13-834 och kostar 1839:-. Jag vet inget om kvaliteten på dessa satser, men hoppas innerligt att den är bra eftersom jag just köpt en sån. :gnissla

Ring och kolla att den finns, sen åker du dit och hämtar den. Hojåka är bara några få dagar bort! DO IT! NUUU!
Jag är ledsen att behöva säga det här, men din hoj kommer inte gå nå bättre bara för att du sätter på Suzukidelar, det saknas nämligen två cylindrar, och dom som är kvar sitter snett! :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg