jäkligt kul artikel! mer sånt!!
nu ska jag villigt erkänna att jag inte hållit mig ajour bland de stora mc-publikationerna på sistone men för min del får det gärna skrivas mkt mer om supermotard i svensk mcpress. det är väl ett o annat test i bike men övrigt känns det lite tunnsått. motard kommer väl mer o mer nu så man tycker ju att intresset borde finnas!
finns det några renodlade motardtidningar (utländska då) eller är det hålla utkik bland de vanliga tidningarna efter ett o annat motardtest?
nu blev det halvlångt inlägg som vandrade iväg off-topic men jag som nybliven motardförare så undrar jag lite om själva körstilen. ser en som kör med knäskrap medans resten kör med det klassiska hålla ut foten framåt. är det nån stor fördel med detta? hojen väger ju såpass mkt att det inte gärna kan påverka hit eller dit? sliter det inte nåt grymt på stövlarna också, en del verkar ju ha helt vanliga mc-stövlar....