Reserapport Östeuropa & Balkan sommaren 2010

Har iaf köpt en ny hoj till nästa sommar, en liten klenis i jämförelse med hojarna innan men jävligt bra å fin ändå, en BMW F800GS -09 med en jävla massa reseutrustning på, bl.a. touratch aluminiumväskor, motorbåge, högre framruta, handtagsskydd, acra... + annat skoj. kul med abs och handtagsvärme med! :tummenupp

Kul! BRA hojar! Har faktiskt själv funderat lite på en 800GS. Lite lättare än 1200GS och det finns det fördelar med ibland. Stort grattis. :)

MVH//Jan

Kul! BRA hojar! Har faktiskt själv funderat lite på en 800GS. Lite lättare än 1200GS och det finns det fördelar med ibland. Stort grattis. :)

MVH//Jan

Ja det beror lite på vad man vill ha dem till! Skulle jag bara köra asfalterade/bra vägar och långresor med hojen så skulle jag nog köpa en 1200 men jag ville ha en smidig hoj för innerstan samt en hoj som är lättare att hantera på sämre vägar, kanske t.o.m. i lite svårare terräng om man drar å offroadar lite, då blir ju 800:an i jämförelse ett klart val.

Tack! :)

Vad använder du för videoredigeringsprogram Pat?

Dina filmer är verkligen välgjorda och känns "proffsiga".

Kommer det fler?

Vad använder du för videoredigeringsprogram Pat?

Dina filmer är verkligen välgjorda och känns "proffsiga".

Kommer det fler?

Tackar! Man blir bättre på det när man sysslat med det ett tag! Jag använder Vegas Movie Studio HD Platinum! Har använt Adobe Premiere tidigare vilket jag tycker ger lite mer möjlighet att ändra grejer på djupet, Vegas Movie Studio är lite mer för amatören men det går helt klart att göra bra grejer med det också.

Ja det kommer garanterat fler, har väl egentligen bara täckt halva resan och jag har väl gjort 6 avsnitt nu. I nästa avsnitt hamnar vi i Makedonien, norra Grekland och kanske i Albanien, beror på hur mycket material vi har från Makedonien, ska börja snart med den. Vår visit i Skopje började väldigt struligt och jobbigt så vi gav upp tidigt och flydde ner till Ohrid redan dagen efter att vi kommit dit. Men jo det blir en hel del fler, utöver de länder vi har täckt i de tidigare avsnitten (har du sett alla?) så var vi även i Makedonien, Grekland, Albanien, Montenegro, Bosnien, reste igenom Kroatien, Slovenien, reste igenom Österrike, Tjeckien, Tyskland samt tillbaka till Polen.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman