Resa till MotoGP i Assen 2004 26/6??

Grusbuse

11.37s 199,2 Km/h
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR 900 RR / Yamaha TT 600 / KTM 450 -05
Jag tänkte kolla hur det är med intresset kring att anordna en resa till MotoGP i Assen den 26/6?? :yoparty

Jag har inte sett ett GP live än och tycker att det är på tiden att man gör det nu. Därför tänkte jag att det kanske är bra att kolla upp hur många som är sugen på att ta bågen ner till holland en sväng??

Kom och titta på mig när jag åker istället.
Garanterat mer underhållande och bättre racing :lol

Suzukiman skrev:
Kom och titta på mig när jag åker istället.
Garanterat mer underhållande och bättre racing :lol

När är det dags för ditt första race då?

Såg att datumen var släppta för endurance serien nu.

(ursäkta att det blev lite OT)

Ytterligare en OT fråga, vad skall ert/ditt racingteam heta? Alla stora team heter något fyndigt, se bara på ett av världens bästa:team KONGO racing :tummenupp :D

Vi kanske skall komma med namnförslag om ni/du har idetorka.

För att återgå till ämnet. Visst hade ni bara tänkt er en kortare resa? Typ ner nån dag innan, se gp:t och sen hem igen eller?

Jag är lite intresserad. Och då blir det en långhelg typ. Fira midsommar på GP. :yoparty
Det är ju inte så långt till Assen. Typ inte ens 300 mil.

Jag skulle vara intresserad, beror dock på vilken status min hoj har då....

Hel & ren?
Slängd i älven?
I tusen delar, ej kompetent förare som ska sskruva ihop den?
Såld till högstbjudande?

Mell skrev:
Jag är lite intresserad. Och då blir det en långhelg typ. Fira midsommar på GP. :yoparty
Det är ju inte så långt till Assen. Typ inte ens 300 mil.

Nää o på din touringmaskin är det ju inga problem med 300 mil :D :rofl
Du kan väl ta en sväng ner till afrika när du ändå är på väg! :rolleyes:

Jag har ju tourat runt på en Retta förra sommaren. Inga problem. Och är man liten så kommer man bakom kåpglaset på den också.

Du kan få låna utrymme i en av mina packväskor... :D

Mell skrev:
Du kan få låna utrymme i en av mina packväskor... :D

Ja där får jag o några till säkert plats :rolleyes:
Ta med utemöblerna, militärtältet o några backar öl åxå!! Då kan vi bo billigt o dricka gott! :7peta

leffe75 skrev:
Ja där får jag o några till säkert plats :rolleyes:
Ta med utemöblerna, militärtältet o några backar öl åxå!! Då kan vi bo billigt o dricka gott! :7peta

Och glöm inte pudret till ditt babianarsle du lär ha då du passerar Hudiksvall. Jag kan reservera toppboxen till puderdosan..... :hihi

Mell skrev:
Och glöm inte pudret till ditt babianarsle du lär ha då du passerar Hudiksvall. Jag kan reservera toppboxen till puderdosan..... :hihi

Mitt arsle är så litet :rolleyes: att jag sitter som gjuten på rettan!!! :D
Pudret bjussar jag på :7peta

Jag är ju på Grusbuse, men det vet du ju redan!!
Vi sikar väl på en långhelg? Tävlingen är ju på söndagen och jag gissar att vi inte har lust att åka hela vägen upp i ett sträck!

Jag skulle vilja, men det är lite för tidigt....fyller 18 den 26/6 så jag hinner inte ta kortet innan dess...
Nån som vill va handledare??

Fast det skiter sig nog ändå. jag kommer med störrsta sannorlikhet att vara helt pank hela sommaren :(

Jag är lääätttt på ner till Assen, har snackat om det med nåra polare. måste bara ta kortet först och köpa en hojj :banana
men det kan ju blir grryyymmtt.. kanske går att övningsköra med någon ner om man kuggar uppkörningen ? :huvet
Förresten nån som vet lite om vart en GSXr 750 00 kan ligga i pris? är sugen på en sån! :Bugar

Kollade lite grann om resan, och har kommit fram till att det rör sig om ca 200 mil från Umeå till Assen. Så åker man på fredagmorgon så äter man lunch i skåne sen är man framme på kvällen. :tummenupp

Mell skrev:
Kollade lite grann om resan, och har kommit fram till att det rör sig om ca 200 mil från Umeå till Assen. Så åker man på fredagmorgon så äter man lunch i skåne sen är man framme på kvällen. :tummenupp

Den sträckan är ju en barnlek :D :D

Grusbuse skrev:
Jag tänkte kolla hur det är med intresset kring att anordna en resa till MotoGP i Assen den 26/6?? :yoparty

Jag har inte sett ett GP live än och tycker att det är på tiden att man gör det nu. Därför tänkte jag att det kanske är bra att kolla upp hur många som är sugen på att ta bågen ner till holland en sväng??

Jag och en polare har väll i stort bestämt oss att ta bågarna ner till assen och stanna hela helgen, har inte heller sett gp live så det blir nog grymt. :yoparty :banana

Bjuder 15.000:- sek :)

Advance4Stroke skrev:
Jag skulle vara intresserad, beror dock på vilken status min hoj har då....

Hel & ren?
Slängd i älven?
I tusen delar, ej kompetent förare som ska sskruva ihop den?
Såld till högstbjudande?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...