zilog
Mr. Hardtechno
Jag funderar på att ta millen ner till en festival (www.nature-one.de) i trakterna av Nürgburging, och efter att festivalen är slut lägga några varv på ringen innan jag tråcklar mig upp förbi Berlin eller liknande på hemvägen. Problemet är att festivalen är av sådan rang att jag inte vågar ta in hoj eller skinnställ/hjälm på området, utan detta måste förvaras inlåst någonstans i närheten medans jag tar med mig tält och vanliga kläder in på festivalområdet.
Alla hotell jag kan hitta i närheten är uppbokade för perioden (31/7 - 3/8, Kastellaun), men jag har enbart behovet att kunna ställa hojen samt förvara skinnställ/hjälm nånstans där det får vara ifred under de dagarna. Jag har haft dålig tur hittills med att hitta ett sådant arrangemang, så jag frågar istället här då ett antal måste ha varit vid ringen och därigenom har lite koll på läget.
/Daniel
Alla hotell jag kan hitta i närheten är uppbokade för perioden (31/7 - 3/8, Kastellaun), men jag har enbart behovet att kunna ställa hojen samt förvara skinnställ/hjälm nånstans där det får vara ifred under de dagarna. Jag har haft dålig tur hittills med att hitta ett sådant arrangemang, så jag frågar istället här då ett antal måste ha varit vid ringen och därigenom har lite koll på läget.
/Daniel