resa i januari, var?

vad tror ni om USA? borde väl inte va så svårt att få tag i en hoj därborta?

Jag var i Florida och tänkte hyra hoj men det enda jag kunde hitta var HD..
Tokletade dock inte. Annars kan det ju vara läge nu med den billiga dollarn. För övrigt kan Daytona Bikeweek rekommenderas, trots relativt få sporthojar...

Hej

Gillar du offroad, åk till Egypten, billigt att ta sig dit o hur mycket öken som helst att åka, de har KTM butiker som hyr ut cyklar, de har även en av världens bästa dykning o jobbiga araber får man på köpet. Jag hyrde mc i Thailand förra året, inga problem o billigt som tusan, dock ska man inte krascha eller få den snodd, då kostar det lika mycket som nypriset på cykeln är. Tex för en scooter runt 10-15 tusen. Dock var det enbart en fin naturupplevelse o inte direkt skoj då man måste hålla igen då poliserna är hårda mot turister o vill gärna få in lite extra slantar. Annars håller jag med mannen som sa Malaisya, Moto gp rockar.

oki, restiden har ändrats till februari och det blir nog två veckor i miami och sen två veckor någon annan stans i usa[/QUOTE

Om du tar florida i slutet så kan du fixa Bikeweek, såg att det håller på 29/2-9/3. Daytona ligger vid kusten, några timmar med hoj/bil, norr om Miami, ca 10mil öster om Orlando. Flera hundratusen hojar i en stad med ca 70000 inv. Servitriser som inte prioriterar mycket kläder:tuttar , flera wet t-shirt tävlingar om dan:tuttar .. Hojbyggen som får OC-choppers att verka moppe. AMA tävlingar i både roadracing och supercross på Daytona Raceway. Enda nackdelen är väl att amerikansk öl suger, fast bara de 10 första ,sen blir de supergoda:tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT