REQ: Film(er) med DRZ 400 SM

Frredde

Medlem
Gick med
24 Jan 2006
Ort
Norrköping/Linköping
Hoj
Xt660X. HELsvart +2x acra mm
Undrar om någon kan tänkas ha nåt kul filmklipp innehållandes lilla DRZ.

Har redan filmen med Chambon, och en kortis gjord av Potatoes MC, där en kille sladdar omkull...

Tackar på förhand för alla eventuella replys om vilken ful/slö/mesig hoj det är jämfört med alla wunderbara Husor å KTMare mm som finns därute :klappar

Jag tror nog att det kan gå att få lite fason på den hojen oxå... :cdevil

Eller...? :va
 
Frredde skrev:
Undrar om någon kan tänkas ha nåt kul filmklipp innehållandes lilla DRZ.

Har redan filmen med Chambon, och en kortis gjord av Potatoes MC, där en kille sladdar omkull...

Tackar på förhand för alla eventuella replys om vilken ful/slö/mesig hoj det är jämfört med alla wunderbara Husor å KTMare mm som finns därute :klappar

Jag tror nog att det kan gå att få lite fason på den hojen oxå... :cdevil

Eller...? :va

Här är lite stunts med drz:an, ska se om jag hittar fler.. http://drz.mitomania.be/videos/InterTraining.wmv
 
Frredde skrev:
Undrar om någon kan tänkas ha nåt kul filmklipp innehållandes lilla DRZ.

Har redan filmen med Chambon, och en kortis gjord av Potatoes MC, där en kille sladdar omkull...

Tackar på förhand för alla eventuella replys om vilken ful/slö/mesig hoj det är jämfört med alla wunderbara Husor å KTMare mm som finns därute :klappar

Jag tror nog att det kan gå att få lite fason på den hojen oxå... :cdevil

Eller...? :va

Ähhh, inget fel på DRZan, skulle inte byta min mot nåt annat :yoparty
Vibrationsfri, soppasnål, sprudlar av körglädje, glesa serviceintervaller osv. Tycker effekten räcker till för egen del, har inte så djävla bråttom och är ingen världsmästare ändå :banana
Filmer på DRZan är det dåligt med verkar det som!
 
ola_sandin skrev:
Alltså det är inte jag på filmen.


Inte? :hihi


Det trodde jag faktiskt inte heller.... Men det var snyggt jobbat att du fixade fram nåt att titta lite på :)

DRZSM skrev:
Ähhh, inget fel på DRZan, skulle inte byta min mot nåt annat :yoparty
Vibrationsfri, soppasnål, sprudlar av körglädje, glesa serviceintervaller osv. Tycker effekten räcker till för egen del, har inte så djävla bråttom och är ingen världsmästare ändå :banana

Ungefär så jag resonerar oxå. Som det känns nu så kommer jag nog inte byta i första taget :)
 
tycker inte alls det verkar vara så dåligt drag i den som alla säger
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top