repsol Honda?

Nej, det är döljt i mörker än så länge. En av de mest eftertraktade platserna, men de flesta toppförare har ju sina platser klara redan.
 
Jag tror det blir Tamada. Efter Kato (som hade kunnat besegra Rossi) och Ukawa (som man hoppades/satsade på men som inte stod pall) är Tamada Hondas hopp att få en inhemsk mästare. Var placerar man en så viktig förare om inte i toppteamet?
 
Tror faktiskt inte på tamada, för oerfaren och grön, där har repsol redan hayden. Tror mer på exempelvis Barros även om han står på kontrakt med yamaha.
Tamada är dessutom väldigt hårt skriven med bridgestone.
Jaja, det klarnar nog ganska snart. Finns flera jag skulle vilja se där dock :)
 
oFFkeFF skrev:
Tror faktiskt inte på tamada, för oerfaren och grön, där har repsol redan hayden. Tror mer på exempelvis Barros även om han står på kontrakt med yamaha.
Tamada är dessutom väldigt hårt skriven med bridgestone.
Jaja, det klarnar nog ganska snart. Finns flera jag skulle vilja se där dock :)

Vilka tänker du på?

Visst, jag tror inte heller att Tamada är nästa års mästare och han är grön etc. Men han är en japansk Hondaförare som har visat att han har kapacitet att köra i toppen. Det gör honom ganska unik.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top