Repsol Honda blir Red Bull Honda?

Pedrosa har väl lite att stå i i kampen med Stoner, oavsett vad Puig svamlar om.
0-1, så att säga.
De har ju följts åt genom GP-cirkusen sedan 2001. Bara två år har Casey slagit Pedrosa, 2007 och 2008 - och Dani har då bara varit en placering bakom. Hittills i år har Dani kört bättre. Tycker det ska bli spännande att se dem köra på samma material.

Men visst är det bara Casey som har en VM-titel i huvudklassen :)

Har jag drömt att Tobias Lyon på Viasat berättade att Repsol har förlängt sitt kontrakt med Honda i två år?

Det är helt valig fråga alltså, jag är inte ironisk eller ute efter popcorn... :va

Slogs själv för ett tag sedan över hur fruktansvärt mycket pengar Red Bull verkar ha. Var på en flyguppvisning i Berlin där en del av alla flygfarkoster som Red Bull äger var med. Blev riktigt imponerad av hur många balla andravärldskrigsmaskiner, fd militära jetplan, attackhelikoptrar med mera som de hade i sin ägo.

För utom det som tidigare nämnts med två F1-stall mm så äger de även ett hockylag och har köpt och döpt om ett av Österrikes bättre fotbollslag.
Vad jag har hört så började inte pengarna att rulla in på allvar förän Redbull-vodka blev populärt.

Hoppas Repsol Honda blir kvar men skulle gärna se Red Bull i MotoGp. Kommer ni inte ihåg Red Bull Yamaha med bl a Simon Crafar? Gillade utseendet på de maskinerna.

Kina? Nä, där säljs säkert bara kopior :)

Tjenare och hälsningar från Kina. Jag bor här sen tre år och här finns det gott om red bull. Vodka-redbull är poppis även på krogarna här. Mest då i storstäderna dock.

Finns två red bull här. Båda äkta då. Kopiorna är det ingen som köper så det finns knappt.

Det som suger är att red bull inte har ngn kolsyra i asien. Fattar inte varför. Men man vänjer sig faktiskt.

Mvh

Bifogat

• IMG_0439.jpg
    IMG_0439.jpg
    139.1 KB · Visningar: 60
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...