Repsol-bladen vs. 1000rr?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Olof Eriksson skrev:
någon HRC-snubbe, ryktesvägen)
Haha fick för mig att du mena HA-snubbe först... Dags att kolla synen
:tomten

..okej. Så man får inget gött extraprylar för pengarna, som typ R1 SP eller vad den heter. Synd, vill ju inte åka med en massa dekaler utan att ha resurser som motsvarar utseendet.

Då blire nog en vanlig blejd.. Sålänge dom inte betalar mig för reklamen!

:huvet

IronMike skrev:
..okej. Så man får inget gött extraprylar för pengarna, som typ R1 SP eller vad den heter. Synd, vill ju inte åka med en massa dekaler utan att ha resurser som motsvarar utseendet.

Jäkla posör :arsele :D Vore det inte mycket roligare med tex en R1 SP som såg ut som en vanlig R1? Eller motsvarande vässad cbr som ser ut som en helt vanlig? :)

Hoztic skrev:
Jäkla posör :arsele :D Vore det inte mycket roligare med tex en R1 SP som såg ut som en vanlig R1? Eller motsvarande vässad cbr som ser ut som en helt vanlig? :)

det är en Honda :fakta

Hoztic skrev:
Jo, fast IM pratade ju om R1 SP, och det är senaste jag kollade Yamaha :7peta
Och jag skrev ju faktiskt :fakta

jag som är lite seg....nä får nog ta en öl....

Själv hade jag nog lagt ut pengarna på orginal hoj och sen bytt till häftigare grejer själv känns mer personligt och jag får vad jag vill ha tex öhlins gafflarna som sitter på SP är långt ifrån dom värsta

Gottis skrev:
jag som är lite seg....nä får nog ta en öl....

Själv hade jag nog lagt ut pengarna på orginal hoj och sen bytt till häftigare grejer själv känns mer personligt och jag får vad jag vill ha tex öhlins gafflarna som sitter på SP är långt ifrån dom värsta

Lungt :) :krama

Javisst, det är ju alltid roligare att bygga nått eget, så det får lite personlig touch! :)

Hoztic skrev:
Lungt :) :krama

Javisst, det är ju alltid roligare att bygga nått eget, så det får lite personlig touch! :)
Absolut!.. Fast de springer iväg i kostnad om man inte gör det själv.. De gånger jag "moddat" själv, har jag varit nära på att flyga av vägen :gnissla ..sist när jag bytte drev, å bakdäcket satt snett - "kom undan" med att kedjan gick av under bakhjulskörning. Kunde gått illa.

Olof Eriksson skrev:
Jag gissar att det är påhitt från den som försöker sälja hojjen. Annars lurar det 210 hästar under huven, med medföljande 100mila servicear (kolvar, ventilspel osv). (enligt någon HRC-snubbe, ryktesvägen)

Bara HRC-kitet ger knappast 210 hästar. Ten Kate-Hondorna kan däremot mycket väl ha det, men det är en annan femma....

Chris Ash skrev:
Bara HRC-kitet ger knappast 210 hästar. Ten Kate-Hondorna kan däremot mycket väl ha det, men det är en annan femma....
haha jag tar inte särskilt allvarligt på det heller. Men det sas att HRC plockade 210, antagligen på veven då. 210 har dem väl nästan på bakhjulet i SBK?

IronMike skrev:

Jag fick med ett HRC kit/pkt till min hoj men det är endast "styling grejer" : en sits cuts,mörkt kåpglas,tank pads säkert nåt mer som jag inte minns nu.

Men jag vet att det finns HRC Racing kit att köpa:Kanske man kan få ut runt 210 hk då men det är inga billiga saker.
Vet att dom nämde summor runt 100" extra för det.

valmers skrev:
Det där är ju bara dekaltrim, värdelöst. Detta däremot: :tummenupp http://www.sporthoj.com/annonser/?id=13473
Vad ska man med den sämsta av de tillgängliga Superstockhojarna till? ;)

dukewheelies skrev:
Men jag vet att det finns HRC Racing kit att köpa:Kanske man kan få ut runt 210 hk då men det är inga billiga saker.
Vet att dom nämde summor runt 100" extra för det.
Du får inte ut några 210 hk med det kitet, vilket det nu är.

210 hk?

Gustav O skrev:
Vad ska man med den sämsta av de tillgängliga Superstockhojarna till? ;)

Du får inte ut några 210 hk med det kitet, vilket det nu är.

Jag personligen struntar i det men vad vet du om det? :rolleyes:

dukewheelies skrev:
Jag personligen struntar i det men vad vet du om det? :rolleyes:
Vet och vet men med tanke på att HM Plant Honda som kör i BSB med en HRC Fireblade som kostar betydligt mer än en hoj + 100 000 för ett kit inte uppger sådana effektsiffror så finner jag det otroligt.

IronMike skrev:
Absolut!.. Fast de springer iväg i kostnad om man inte gör det själv.. De gånger jag "moddat" själv, har jag varit nära på att flyga av vägen :gnissla ..sist när jag bytte drev, å bakdäcket satt snett - "kom undan" med att kedjan gick av under bakhjulskörning. Kunde gått illa.

Det var inte då du höll på att klota i södra länken? :va

Gustav O skrev:
Vet och vet men med tanke på att HM Plant Honda som kör i BSB med en HRC Fireblade som kostar betydligt mer än en hoj + 100 000 för ett kit inte uppger sådana effektsiffror så finner jag det otroligt.

Ok vad vet jag! :rolleyes:

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...