Repsol beroende

• Thread starter Thread starter Migesson
  • Start date Start date

Migesson

Guest
Undrar hur man ska göra har en motard och vill ha en CBR1000RR -05 Repsol :tummenupp Sen vill man känna hur man tycker man sitter på den m,m undrar om nån har en i närheten som man kunde fått sitta och prova lite :) Känner berondet tar över nu :dummer

Tycker jag klär den lite synd man inte fråga man fick prova denna :huvet

Bifogat

• DSC00989.jpg
    DSC00989.jpg
    258.3 KB · Visningar: 277
Vänta till våren. Samla tomburkar (panten är höjd till 1sek), spara pengar -> blocket.se. Problem solved.

Dekaltrim är underskattat :mattias

9365066553.jpg

Vänta till våren. Samla tomburkar (panten är höjd till 1sek), spara pengar -> blocket.se. Problem solved.

men du får likt förbannat betala 1 krona för burken i butiken så där går du plus minus noll:huvet

Du kan få alla mina om du vill, inga svenska men med en overhead-penna så kan du kanske få ut lite slantar.
Sjysst! Jag kommer förbi omedelbums! :tummenupp

brukar du knacka på hos alkisarna eller går du å plockar ur soptunnorna på stan:7peta
Jag går in på Ica, plockar åt mig så många jag får plats med i kundkorgen, sen smyger jag in i ett hörn, dricker upp dom å sen går jag å pantar dom. Sen är det bara att springa genom kassan och byta till sig pengar innan det händer en olycka :tummenupp

Sjysst! Jag kommer förbi omedelbums! :tummenupp

Jag går in på Ica, plockar åt mig så många jag får plats med i kundkorgen, sen smyger jag in i ett hörn, dricker upp dom å sen går jag å pantar dom. Sen är det bara att springa genom kassan och byta till sig pengar innan det händer en olycka :tummenupp

låter smidigt, så gör vi:tummenupp

Vi byggde en egen!!! 70cc dräpare med sexväxlad låda, det gick endast ett race 2003, är till salu !!!

Bifogat

• 2003_0504_160213AA.JPG
    2003_0504_160213AA.JPG
    120.9 KB · Visningar: 176
Inte sämmre men köpa kåpor och lacka fälgar kostar i princip lika mycket som mellanskillnaden ju :tummenupp

Å på vilket sätt skulle den vara bättre än en vanlig Blade med Repsol-kåpor du har skruvat på själv? :va

Ni känner inte mig det ska vara top notch och äkta vara ananrs känner jag mig inte nöjd :va Men hur hade ni gjort :P

Last edited:
Inte sämmre men köpa kåpor och lacka fälgar kostar i princip lika mycket som mellanskillnaden ju :tummenupp

Ni känner inte mig det ska vara top notch och äkta vara ananrs känner jag mig inte nöjd :va Men hur hade ni gjort :P

Posör med andra ord!

Kinakåpor är inte dyra (ca.3700kr) och pulver lacka ett par fägar lär inte gå över 1000kr. Alltså 4700 ungefär.

Posörer verkar ha sån sjuk vilja ha begär av denna repsol färgsättning att man skulle nog tjäna pengar på att köpa en vanlig blajde och göra detta och kränga för 20k mer till posörer.

Posör med andra ord!

Kinakåpor är inte dyra (ca.3700kr) och pulver lacka ett par fägar lär inte gå över 1000kr. Alltså 4700 ungefär.

Posörer verkar ha sån sjuk vilja ha begär av denna repsol färgsättning att man skulle nog tjäna pengar på att köpa en vanlig blajde och göra detta och kränga för 20k mer till posörer.

nä, nu e du lite ute o cyklar.

jag vet inte om din gixxer e din drömhoj, men om den bara fanns i brunt, skulle du ändå köpa den ?

självklart vill man ha den hoj man tycker passa sin körning, sin kroppsprofil & skälvklart den hoj man tycker är snyggast.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D