Reporter VS Supermotard rider

Ha ha ha jäklar vad filmen kom upp snabbt, såg inte själva träffen fast jag stod längst ner i första kurvan för att fota. Man hör Terje #95 säga VAA? precis i slutet :D

Det hade väll varit häftigt med en film där ifrån men han kanske skulle haft väst åtminstonde. Såg inte kul ut det där.

Hoppas att openfilmen kommer ut i tv iallafall då de inte hade nån mer kamera...
Skulle inte vilja kläcka det missödet till chefen :yoparty
Trist att Hammers knäskydd pajade med...

Vad filmades det för? Typ lokal tv Eskilstuna eller nåt internt för Svemo?

Sånt där är ju alltid kul att se för oss inblandade som var med och körde! :tungan

Vad filmades det för? Typ lokal tv Eskilstuna eller nåt internt för Svemo?

Det stod TV4 på kameran ( Innan den smulades i bitar iallafall)

Jag stod brevid och det såg riktigt otäckt ut, hoppas det gick bra för fotografen och Hammarns knä..

Hade vart kul om man kunde se det som filmades nånstans, de hann väl filma oss amatörer först innan de andra åkte ut...

hoppas på bra närbild då?
Ärlig talat, är fotografen i fråga så dum så får han skylla sig själv. Har själv blivit påkörd ett
par gånger när man har plåtat diverse event och det är bara mitt eget fel.

Gör om, gör rätt.

Jag gillar uttrycket "Learning by failing".. Tror att den reportern borde vara införstådd i de nu också!

:va

Men om det nu är så dumt att stå där, varför kör inte funktionärerna bort honom innan de startar racet?

Jag tycker det ser ut som det är meningen att han ska stå där och filma, men förarna verkar ju inte riktigt vara medvetna om det. En väst hade ju inte skadat.

Det kanske inte alla förare som hänger med i handlingen ...

Bör man inte sparka ut reportern innan man flaggar iväg gänget? :va

Med facit i hand är det alltid lätt. Så klart skulle han inte varit där (med tanke på vad som hände).
Hade han bara hängt på killen som flaggar iväg förarena och gått precis bakom honom så hade allt gått fint (så filmar dom alltid i VM t.ex.)

Nagon som har hört hur det gick med honom? Dumt att döda en kontakt till TV4 för sportens skull.

Vissa ska man fjäska för.

Med facit i hand är det alltid lätt. Så klart skulle han inte varit där (med tanke på vad som hände).
Hade han bara hängt på killen som flaggar iväg förarena och gått precis bakom honom så hade allt gått fint (så filmar dom alltid i VM t.ex.)

Lite information till förarna ( om att det kommer att stå en filmare och filma starten) och några instruktioner till filmaren hade nog varit bra....

Tur att ingen skadades allvarligt

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...