Reperationshandbok Suzuki gsx??

vw_gurra

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2005
Hoj
Suzuki GSX 750
Hej!!

Har märkt att jag skulle behöva en reperationshandbok till min Suzuki Gsx es -84.
Men jag har letat ett tag nu å det verkar som det inte går att få tag i. Så ifall nån har en liggandes eller har lust att sälja en kopia så skulle jag vara mycket tacksam!!

Mvh gunnar

Tack för svaren
en sån pdf vore ju guld om det fanns till min.

Det jag skulle behöva veta nu är hur mycket olja det ska vara i framgaffel, om nån har koll på det, är det lite mindre stressigt att få tag på repbok

vw_gurra skrev:
Tack för svaren

Det jag skulle behöva veta nu är hur mycket olja det ska vara i framgaffel, om nån har koll på det, är det lite mindre stressigt att få tag på repbok

har du kollat på Oldskoolsuzuki.info gaffel olja ring till närmaste suzuki verkstad så kan dom nog ta fram det åt dig

Hur mycket olja det ska vara i framgaffeln är universellt, en självreglerande sak. Har du i FÖR mycket olja så ploppar packboxarna.

Med toppmuttrarna borta, säcka ihop gaffeln fullt ut, låt fjädrarna vara istoppade. Häll i olja så att det är 5 cm från gaffelbenens topp. Det brukar motsvara 0.45 liter. En universalvolym som stämmer på kanske 90% av alla hojar.

vw_gurra skrev:
Tack för svaren

Nyheter
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats