Reparera skinnställ

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Nån som vet ett bra ställe i närheten av götet som kan sy och reparera skinnställ framförallt byta dragkedja??

Före onsdag.

/M

jag oxå!

Mike the bike skrev:
Nån som vet ett bra ställe i närheten av götet som kan sy och reparera skinnställ framförallt byta dragkedja??

Före onsdag.

/M

Jag är oxå i behov att byta dragkedja, den mellan byxa och jacka. Skinnstället är alldeles nytt (alpinestar tz-1) och midjedragkedjan gick direkt...

Lelles i Uppsala (där det är köpt) säger att dom kan skicka iväg det på rep. men jag antar att det kan ta en väldans tid.

Är det någon i Göteborg som lämnat in sitt ställ för rep.? Någon att rekomendera?

jesse_j skrev:
Jag är oxå i behov att byta dragkedja, den mellan byxa och jacka. Skinnstället är alldeles nytt (alpinestar tz-1) och midjedragkedjan gick direkt...

Lelles i Uppsala (där det är köpt) säger att dom kan skicka iväg det på rep. men jag antar att det kan ta en väldans tid.

Är det någon i Göteborg som lämnat in sitt ställ för rep.? Någon att rekomendera?

Jag lämnade in mitt hos den lokala mc-handlaren. Vet inte vart de skickade det, men det tog drygt 6-7 veckor innan jag fick tillbaka det. Ring runt till skräddare och kolla istället. Kan inte kosta några större pengar att fixa.

Nu blir det trådlyft av sällans skådat slag!!!

Men nu är det så att jag är i behov av en skrädare, skomakare eller dyligt som kan sy i en ny dragkedja i mitt ställ... Har ni några tips på någon bra i göteborg??

Jajjemensan pojkar....

Snubben inne på Nils Ericson terminalen (skomakare) fixade ny dragkedja på mitt sunkiga gamla Halvarssonsställ för 150 pengar, bra blir det oxo, tar några timmar endast, kan jag rekommendera //p

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park