Hej.
Har en sliten XT400 årsmodell antik (typ -85 eller nåt) som inte startar längre. Förmodligen har något skurit och motorn är nog väck. I övrigt tror jag att den är i hyfsat skick.
Går det att få tag på motor till ett sånt här gammalt skrälle eller är det bara skrota?
Eller går det att sälja på blocket till någon entusiast, och isåfall för hur många enkronor?
Har en sliten XT400 årsmodell antik (typ -85 eller nåt) som inte startar längre. Förmodligen har något skurit och motorn är nog väck. I övrigt tror jag att den är i hyfsat skick.

Går det att få tag på motor till ett sånt här gammalt skrälle eller är det bara skrota?
Eller går det att sälja på blocket till någon entusiast, och isåfall för hur många enkronor?

