Scudmissil
Fartmissbrukare
Har precis fixat kylningen på min NSR 125:a och tog en kvällsrunda utan kåper. Kör igenom påarp (liten ort i skåne) och ser då ett gäng killar som står en längre bit ner på gatan. Jag håller en rätt hög hastighet (50väg, höll 80-100kmh då gatan va tom på trafik) och när jag närmar mig dessa killar så ser jag 2 killar, på varsin sida som ser ut att hålla i ett snöre/rep (var mörkt ute), som när man lutar sig bakåt och drar åt varsitt håll och spänner åt. Jag tvärnitar i panik och försöker få stopp på hojen men hann inte få stopp på hojjen så jag passerar dem och väntar på att jag ska känna smärtan.. Kände inget, dem höll inte i något rep/snöre. Hade dem gjort det så hade det slutat med att jag åkt av hojen och brutit både det ena och det andra då jag inte hade skyddsutrustningen på(körde i t-shirt).
Någon mer som råkat ut för det här? Eller rent ut sagt åkt av hojjen för någon idiot spännt / hållt ett rep/snöre över vägen?
Tycker det är så jevla iq-befriat. Världen är full av idioter och den sista är väl inte född än ..
// Patrik
Någon mer som råkat ut för det här? Eller rent ut sagt åkt av hojjen för någon idiot spännt / hållt ett rep/snöre över vägen?
Tycker det är så jevla iq-befriat. Världen är full av idioter och den sista är väl inte född än ..

// Patrik