Rep köpes, Forward vs Reply

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nu har jag gjort det igen. Fått ett mail, skrivit spaltmeter med bl.a. ohyfs om avsändaren - och sedan tryckt på "Reply". Om det inte vore för att jag gjort det förr hade jag redan skjutit mig, som tur är kan jag hantera skammen i några sömnlösa timmar till men lär behöva ett redigt rep att dingla från framåt frukosttid/office hrs imorgon.

Hur fan är det möjligt? Jo det ska jag tala om. När en sur gammal Dell-fi*t-Inspiron-suck-my-ass ska skicka mail så hängde den sig. På något magiskt vis så tolkades kommandot "Send" som "Change send list to something completely else and humiliate the bastard like 4-ever and ever"

I svår panik fick jag tag på ngn it-dewd kl 22:36 men det gick inte att återkalla ett skit serru.

Det här platsar i "det värsta du gjort på jobbet"-tråden men den orkar jag inte leta efter.

Kan man förresten gasa ihjäl sig med en el-ugn? :confused:

Hahahhaa! det är fan inte lätt att vara Markus! säg att jag var hos dig och drickandet för min del började tidigt inför valborg och jag försökte skoja till det:banana så länkar du till mitt konto här på SH så kan jag bli din låtsaskompis åtminstone.

Jag börjar redan få ner pulsen, det här kan gå att gå igenom oskadd om än otroligt.

Skicka ett nytt mail med hänvisning till det tidigare där du skriver "April, april!" och hoppas på det bästa. När du får påpekande att det snart är maj så skyller du på att mailservern är tokseg, och du skickade det minsann 1:a april. Always put the blame on technology. :tummenupp

Skicka ett nytt mail med hänvisning till det tidigare där du skriver "April, april!" och hoppas på det bästa. När du får påpekande att det snart är maj så skyller du på att mailservern är tokseg, och du skickade det minsann 1:a april. Always put the blame on technology. :tummenupp

Det verkar ju troligt eftersom att det verkar som att han skulle forwarda ett mail som den här människan har skrivit. Och jag antar att det mailet är nyare än första april. :)

Ja, Mackan, hur har det gått?

Är du inskriven på arbetsförmedlingen nu?

Eller har du slickat rumpa hela dagen för att komma undan?

Jag tänker mig att det blev ett pinsamt försök till att få det att verka som ett skämt, "Gick du på det? *krystat skratt* och så kanske pistolfingrarna och ett klickande i munnen och en lätt box i axeln. (Någon som förstår hur jag tänker mig händelseförloppet?)

haha, snyggt, tog du i allt vad du kunde och skicka det direkt till personen, det kan man kalla att säga vad man tycker :D

edit: måste var kul jobba på IT-avdelningen där Markus jobbar, uppjagad Markus calling 22.36 :D

Last edited:
This thread is worthless without text, eller nåt. Det är ju asjobbigt när folk skriver nästan allt men utelämnar det gottigaste... :mad:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT