ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
ohh yeeh!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den där skjortan ska du ha på nästa onsdagsträff. Basta.
SERIÖST! Jag MÅSTE ha eller få låna skjortan! Jag ska på en fest om två veckor som det är Hawaii-tema på!!!! Jag står lugnt för frakt fram och tillbaka (eller från dig till mig, från mig till dunderhonung!)
please please please *stora våta hundsvalpsögon*
tilly ringde.. han ville ha sin jacka tibax direct!![]()
Vad är det för storlek på adidasjackan? Kan tänka mig att köpa den av dig om det är rätt size. Polis - ett bra jobb!![]()
Vad är historiken på den om man får fråga?
men den är ju också ganska töjbar. will check som sagt. du får pm.storyn bakom hmm...jag tror att det just står 'polis-ett bra jobb' på ryggen som jag skaffade den. skulle jag haft den gamla polisbilen som privatbil, hade jag självklart använt den varje dag hahaha
?
Okej, men varför står det Polis osv och hur gammal är den? Minns du inte var du köpte den eller varför? Hade varit nåt att blåsa ifrån Harry Haffa i den jackan.![]()
hula-hulas?
Med ett par bastkjolar och rikskuponger ska du se att McD-personalen plockar fram ukulelen också.
Cykeltröja från tidigt 80-tal som luktar ganja. Skjortan är sent 80-tal om jag minns rätt, luktar Fahrenheit...![]()

Jag hade förstått om dofterna hade varit tvärtom, för pårökt måste man nog vara för att ha den skjortan![]()

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |