Rullen
Hä ä bar å åk
Har äntligen kommit mig för att rensa bakdelen på hojen och skruvat på miniblinkers både bak och fram. Jag har dock några frågor kring vad gubbarna på bilprovningen säger om min modifikation. Har ej hunnit fixa regbelysning, men funderar på att fixa en billig lampa/led och fästa ovan regplåten.
Vad säger reglementet egentligen. Dom blinkers jag har nu är av LED-typ med vitt glas (blinkar orange). Pga slöhet har jag inga motstånd vilket gör att dom blinkar en aning snabbt. Jag har fäst ett reflex på själva regplåten (rött) där skattemärket har suttit. Avståndet mellan blinkersen bak är inget problem då det går att justera, just nu sitter dom tight men när jag ska besiktiga så drar jag isär dom max vilket gör att avståndet mellan blir som det var original.
Det är inga problem att se plåten rakt bakifrån.
Utifrån ovanstående, kommer hojen att gå igenom?
Vad säger reglementet egentligen. Dom blinkers jag har nu är av LED-typ med vitt glas (blinkar orange). Pga slöhet har jag inga motstånd vilket gör att dom blinkar en aning snabbt. Jag har fäst ett reflex på själva regplåten (rött) där skattemärket har suttit. Avståndet mellan blinkersen bak är inget problem då det går att justera, just nu sitter dom tight men när jag ska besiktiga så drar jag isär dom max vilket gör att avståndet mellan blir som det var original.
Det är inga problem att se plåten rakt bakifrån.
Utifrån ovanstående, kommer hojen att gå igenom?