Rensa baken på cbr600rr 2008??

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
nån som har lite bilder eller förslag på hur man kan rensa upp baken på cbr600rr 2008? baklampa o blinkers sitter ju under avg sysstemet ihop med nummerplåts hålleren!

ett tips är att använda funktionen bilder i google. Sök gärna på engelska:
cbr600 2008 tidy tail
cbr600 08 tidy tail
OSV.

Då får du en jäkla massa förslag i ett nafs...

Hittar bara två olika modeller o tycker dom ser för jävliga ut:) finns inte mycket alls till min modell ju. Funderar på flytta upp bak lampan över avg sysstemet hört att set skal gå.

Skruva bort nuvarande eländet. Ta fram en bit kartong och en mattkniv och sätt igång att snida, då ser du hur du vill ha det. Sen är det bara att tillverka i något mer vattenfast är papper. :rolleyes:

Har ett par bilder på min om som jag kan lägga upp om du vill kika. Vet inte hur det är gjort men köpte den så,
Led blinkers uppflyttad reg plåt slipon o.s.v

Har ett par bilder på min om som jag kan lägga upp om du vill kika. Vet inte hur det är gjort men köpte den så,
Led blinkers uppflyttad reg plåt slipon o.s.v

lägg gärna upp alla era bilder o förslag. har ej kommit så långt än att jag jort något.. jobbet tar upp mycket av tiden för tillfället. men kul o ha lite o välja mellan när det väl e dags:)

Min lampa/bromsljus är uppflyttad och infälld i cutsen. (Inte orginal och det är inte jag som gjort det.)
Köpte till en R&G tidy tail, för skylten satt tidigare inne i hjulhuset, och flyttade upp skylten då jag vill ha full fjädringsväg.
Måste köpa till nga miniblinkers till detta så får jag se hur det hela ser ut.
Vid besiktning satte jag på "läppen" igen med blinkers etc. De får sitta kvar tills miniblinkers är beställda.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti