Rensa bakdel 660

Här kommer lite bilder på en 625:a som vi gjort iordning

Bifogat

• DSC00058.JPG
    DSC00058.JPG
    45 KB · Visningar: 91
  • DSC00059.JPG
    DSC00059.JPG
    42.3 KB · Visningar: 78
  • DSC00057.JPG
    DSC00057.JPG
    49.2 KB · Visningar: 123
Jag har beställt denna baklykta på Bikeshop. http://www.bikeshop.se/bilder/mellan/10033521.jpg
Tyckte den verkar passa bra då den följer bakskärmens form. Klart snyggaste universallampa tycker iaf jag. Har även beställt LED-blinkisar och skyltbelysning. Allt är E-godkänt.
Jag kommer också att lägga ut lite bilder på min modifiering sen.

Köpte likadana led blinkers som på bikeshop häromdan. Jag köpte dom på kahrles mc i nkpg o där kosta dom ca 600 spänn. Såg nu att dom kosta 275 på bikeshop.
Tyckte väll att det verka lite dyrt men butikerna kan tydligen ta ut vad dom vill.

Köpte likadana led blinkers som på bikeshop häromdan. Jag köpte dom på kahrles mc i nkpg o där kosta dom ca 600 spänn. Såg nu att dom kosta 275 på bikeshop.
Tyckte väll att det verka lite dyrt men butikerna kan tydligen ta ut vad dom vill.

Jag tyckte 275kr lät billigt med tills jag fick hem grejjerna och det visade sig att det var styckepriset och inte per par som man lätt kan tro. Men det var lite billigare än 600kr iaf.

Det blev bara att jag skruvade loss stänkan och satte skylten med 2 skruv i flärpen, får duga...

När dom höjde till bötrarna till 1500 bagis så flyttade jag ut plåten.

Hur många har blivit bötfällda här på forumet då, för att ha plåten monterad på stänkskärmen?

Funderar över hur jag vill ha det på min 625a framöver, nåt måste ju göras iaf.

Hur många har blivit bötfällda här på forumet då, för att ha plåten monterad på stänkskärmen?

Funderar över hur jag vill ha det på min 625a framöver, nåt måste ju göras iaf.

Nja tycker det fungerar alldeles utmärkt orig fast med den flackare skylthållaren!

Har du fixat bilder? Nyfiken :)

Det är så grymt jobbigt när man hra prylar ligger hemma och väntar, men inte har en tillstymmelse till tid över :(
Men jag ska ta tag i det veckan som kommer. Har fått perforerat rör nu så jag kan modda orginaldämparna. Ska korta dem lite också. Då får blinkersarna plats så att de syns med.
Jag kommer att lägga ut före- och efterbilder så fort jag fått den klar.

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda