Renrakade tölpar se hit!!! :D

Vilket alternativ är bäst?

• Antal röstningar
    0

MilleR

Member of Team Manwhore
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Trek 4400Alpha, Nitro Icon59w,
Jag ska till och handla en rakapparat....men efter som jag mest kör 3 dagars stuket har jag nöjt mig med en skägg/hår trimmer.
Men jag skulle vilja höra vad folk tycker om Phillishave VS Braun.

Är liiite skeptisk till Phillishaves "3rullar" och tycker att Brauns verkar bättre......men låt höra! Det handlar om maskiner från 1800:- och uppåt.

Frid, Danno

Om ni undrar vad Alernativ i pollen är så kan jag bara skylla på tunnelseende...... :huvet

Last edited:
Rakapparat suger. Det finns inget annat än hyvel, eller kanske rakkniv, som gäller om man ändå ska ta bort skägg. :mattias

Stämmer bra faktiskt, har en brun apparat men den är inge bra... Trots självrengöringen...

Det är niiiiiiven som gäller om du vill ha det rent, eller rättare sat tanten vill ha det rent, för det syns fan ingen skillnad, men känns...

Så gå o köp dig en MachIII och lite lödder nu !

Tycker min philisshave är helt grym. Bra mycket bättre än hyveln. Men visst, smaken är som baken...

Äger både Brun och fyllisshave men använder hyvel. Rakapparat suger oavsett konstrution.

Hyvel gäller precis som ovanståeende säger, har haft både braun och philishave och blev ej nöjd.

MilleR skrev:
Jag ska till och handla en rakapparat....men efter som jag mest kör 3 dagars stuket har jag nöjt mig med en skägg/hår trimmer.
Men jag skulle vilja höra vad folk tycker om Phillishave VS Braun.

Är liiite skeptisk till Phillishaves "3rullar" och tycker att Brauns verkar bättre......men låt höra! Det handlar om maskiner från 1800:- och uppåt.

Frid, Danno

Om ni undrar vad Alernativ i pollen är så kan jag bara skylla på tunnelseende...... :huvet

Det är tyvärr personligt.
För mig suger Philishave fett, den äter upp halva hudlagret med en massa röda prickar som följd.
Nu har jag en Braun med sånt däringa tvättsystem som fungerar mycket bra.
Bäst fungerar dock hyvel.

3 dagars är ballt... De få gånger man vill vara slät så är det mach 3:an som gäller... :)

Har en Braun med självrengöring
Fast det är MAch 3:an som går varm.... eller ja varjefall de ggr jag behöver raka mig.

Fast som rakappartat tycker jag braunen e bäst

Fillscchaave äter upp huden men ger f*n i att raka bort stubben
Bruunen funkar hyfsat

Mach3 Turbo o skum :tummenupp

Jag köpte mig en Braun Activator för ett tag sen. Funkar fint i ansiktet, på pungen är dock hyvel att rekommendera.

An3Azz skrev:
Hyvel gäller precis som ovanståeende säger, har haft både braun och philishave och blev ej nöjd.

Å trimmern till skallen din gick ju också sönder! Iofs är ju svinborst rätt hårt...

:lol

matsa skrev:
3 dagars är ballt... De få gånger man vill vara slät så är det mach 3:an som gäller... :)

Ja jag får nog hålla med, finns bättre saker att lägga pengar på än en apparat jävel som säkerligen bara kommer ligga i skåpet å damma.
Får tröst köpa en sån där röd Mach3 bara därför......som säkert är lika den man har, enda skillnaden är nog färgen..... :fatta!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti