Johannes_88
Ny medlem
Tja.
Jag tyckte att min stötdämpare var för mjuk men nu har det visat sig att den läcker, och slår igenon för det minsta lilla gupp. Det är en -02 a.
Är det någon som vet om det går att renovera den och i så fall vart?
Det känns som att det kan vara någon packbox som har gett sig men jag vet inte.
Jag ringde starol och han sa att en ny kostade 3290:- och det är jag inte så sugen på.
Om det är någon som har en begangnad så är det också av intresse. Snabba svar uppskattas för det känns som att det kan ta lång tid detta och det är ju inte så roligt att stå still hela sommaren..
Det skulle också vara bra om någon som har eftarenheter från geiwiz som kan säga hur det fungerar (fraktkostnad, leveranstid osv.)? Hur man beställer?
Det var ju trots allt ganska billigt där.
/Johannes
Edit: Bakdämparen (sachs) är det. Och det en helt ny dämpare som kostar 3290:-.
Jag tyckte att min stötdämpare var för mjuk men nu har det visat sig att den läcker, och slår igenon för det minsta lilla gupp. Det är en -02 a.
Är det någon som vet om det går att renovera den och i så fall vart?
Det känns som att det kan vara någon packbox som har gett sig men jag vet inte.
Jag ringde starol och han sa att en ny kostade 3290:- och det är jag inte så sugen på.
Om det är någon som har en begangnad så är det också av intresse. Snabba svar uppskattas för det känns som att det kan ta lång tid detta och det är ju inte så roligt att stå still hela sommaren..
Det skulle också vara bra om någon som har eftarenheter från geiwiz som kan säga hur det fungerar (fraktkostnad, leveranstid osv.)? Hur man beställer?
Det var ju trots allt ganska billigt där.
/Johannes
Edit: Bakdämparen (sachs) är det. Och det en helt ny dämpare som kostar 3290:-.
Last edited: