Renovera framgafflar.

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
JA då va de dags för en renovering av framgafflarna. Idag så fick jag hjälp att justera dom då dom känts sjukt mysko. Å de va allt nåt som var fel ja för killen som hjälpte mig jobbar me det och de var de värsta han känt (I år sa han iaf).Sen sa han även att de va farligt att köra me.:rolleyes: Så vem i Göteborgsområdet kan ordna de tro? Sitter Öhlinsfjädrar i.

Behöver dem renoveras helt då? det är inte bara olja eller nån annan skit?? Om han nu kunde det så bra, varför hjälper inte han till?? :va

Behöver dem renoveras helt då? det är inte bara olja eller nån annan skit?? Om han nu kunde det så bra, varför hjälper inte han till?? :va

Før att han har firma i Norge och ær me andra ord bra mycke dyrare. Han trodde dom hade missat nå schims lr nånting før han fick varken justerat retur lr dæmpning bra.

Før att han har firma i Norge och ær me andra ord bra mycke dyrare. Han trodde dom hade missat nå schims lr nånting før han fick varken justerat retur lr dæmpning bra.
ok, ja jag vågar inte ge mig på det faktiskt! Däremot så har jag för mig att mitt ex hjälpte mig med mina gaffelben på förra hojen. men jag är lite osäker... men ring och prata med honom annars. Han kanske kan kika på det, om inte annat så jobbar han ju på Yamaha så han kan ju prata med killarna i verkstan och se vad de tror.

jag vet inte om han har samma mobil nr, men jag smsar det till dig iallafall så kan du ringa honom.

ok, ja jag vågar inte ge mig på det faktiskt! Däremot så har jag för mig att mitt ex hjälpte mig med mina gaffelben på förra hojen. men jag är lite osäker... men ring och prata med honom annars. Han kanske kan kika på det, om inte annat så jobbar han ju på Yamaha så han kan ju prata med killarna i verkstan och se vad de tror.

jag vet inte om han har samma mobil nr, men jag smsar det till dig iallafall så kan du ringa honom.

Kanon då provar jag de. :) Tax tax

Hör med Grevens annars, de skruvar WP och Öhlins och kör ju roadracing själva.

Bamse ordna de på Gelleråsen. Va bara på tok för lite olja i. :) Men med knäckt styrkrona va jag tvungen att låna cykel av Pysch å köra licensen me. :D

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien