Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Till och med vissa ÅF suckar över tillgången på reservdelar. De får tydligen inte säljas löst senast jag frågade.
Att byta delarna (när man väl fått tag i dem) är enkelt, det är luftningen av den sista bubblan som är problemet.
lånar tråden.
har själv en wp-dämpare som skulle behöva en renovering, är det ngn som har kolla på vart man kan köpa renoveringskit till en styrdämpare?
RMC suspension alltså robban kameron renoverar (och är auktoriserad) alla andra möjliga öhlinsgrejer så en styrdämpare borde inte alls vara nåt problem. Han är dessutom väldigt bra att ha och göra med.
ring han på 070-3147200
Till och med vissa ÅF suckar över tillgången på reservdelar. De får tydligen inte säljas löst senast jag frågade.
Att byta delarna (när man väl fått tag i dem) är enkelt, det är luftningen av den sista bubblan som är problemet.
Jag lämnade in den hos han i Fredags, så då har han ju 5 månader på sig tills det är säsong igen, det borde han ju hinna.
Fått igen den än?
Robban har bra rykte, men stundtals för mycket att göra (speciellt under skoter-perioden)
Jo, han ringde till mig rätt snabbt efter jag lämnat den till honom och sa att den var klar. Dock så har jag inte fått tummen ur och hämtat den än.
Han sa även att nån verkar ha försökt att renovera den själv, för det var isatt fel storlekar på o-ringarna. Så troligen har väl den jag köpte hojen av försökt göra nån slags snabblagning av den.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |