Hej alla glada!
Nu är det dags att tvätta hojen rejält så den blänker och är fin lagom till dess att flickorna drar på sig de vita, korta vårkjolarna!
Hur gör DU för att din hoj ska blir en glänsande chickmagnet?
en annan fråga.. bör man använda något medel när man rengör framgafflarna (yttersidan) i samband vid packboxbyte?
Happy time!!
Nu är det dags att tvätta hojen rejält så den blänker och är fin lagom till dess att flickorna drar på sig de vita, korta vårkjolarna!
Hur gör DU för att din hoj ska blir en glänsande chickmagnet?
en annan fråga.. bör man använda något medel när man rengör framgafflarna (yttersidan) i samband vid packboxbyte?
Happy time!!

