Jag skaffade mig en GSx1400 för ett par veckor sedan och förra ägaren var inte speciellt noggrann när de gällde att hålla den ren.
Efter många timmar under svampen och slangen så kan man faktiskt se färgerna på hojen igen. Dock så har antagligen flugresterna ärgat sönder aluminiumet på gaffelbenen. Jag testade lite lätt i nederkant med 800ans slippapper men de blev inte alls bra.
Har ni några tips på hur kan få rent dem. Bifogar en bild så ni fattar vad jag snackar om.
Efter många timmar under svampen och slangen så kan man faktiskt se färgerna på hojen igen. Dock så har antagligen flugresterna ärgat sönder aluminiumet på gaffelbenen. Jag testade lite lätt i nederkant med 800ans slippapper men de blev inte alls bra.
Har ni några tips på hur kan få rent dem. Bifogar en bild så ni fattar vad jag snackar om.