Ren Windows XP

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Efter några flytt, den sista rätt stressad så saknar jag lite datorprylar. (eller vet iaf inte var de finns..)
Just nu är det en Win XP Pro-skiva som saknas.
Har nyligen gjort en ominstallation på en stationär dator mha en hmm "nerladdad" :(version som uppgavs vara clean, untouched, ren etc.
Det tycks den INTE vara! Får en nängd konstiga frysningar när datorn till 100% tycks göra "nåt annat" felmeddelanden etc..Kort sagt ibl känns det som om jag inte har kontroll över datorn. En ominst till ger samma resultat.

Så finns det nånstans där jag lagligt kan hitta Win XP Pro för hämtning??
Och JA, jag har legala product keys ...

En Retaillicens alltså? En sån box man får?
OEM licenserna säljs ganska duktigt utan datorer också så svårt att veta vad du köpt ;).

Tack för hjälpen...:Bugar
You know who.... som inte tar emot PM....

En untouched, ren, version som man får när man köper en Win XP utan dator, är vad jag söker..
Som jag skrev tidigare, det känns precis som om det inte alltid är JAG som styr datorn..:gnissla
Uppdatering:
Hade nog rätt i mitt förmodande..
Avast, AVG, och ett par prog till hittade inget skumt vid genomsökning av alla mina diskar (6Tb).
Jag tog då till tunga artilleriet, DrWeb.
Och se, 6 st trojaner typ backdoor hittades plus en del annat skräp (summa 14st efter att andra anti-virus-prog sökt färdigt..)
Sökningen tog 14 timmar men efter den så kändes datorn nästan som ny...:tummenupp

Back